Al geruime tijd ben ik ontevreden over hoe Bambu met de community omgaat. Eerst gooien ze die "firmware authorization controls" op firmware die third...
Laatste bericht
Die AGPL is een groot deel van de reden waarom dat ding buiten vliegt.
Bij het vervangen van mijn moederbord, heb ik ook de heater vervangen door een 50 W exemplaar alsook de thermistor die ik al in reserve had.
Nu kreeg...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast
Forumpermissies
Je kunt niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum Je kunt niet reageren op onderwerpen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten wijzigen in dit forum Je kunt niet je eigen berichten verwijderen in dit forum Je kunt geen bijlagen plaatsen in dit forum