Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Het kan ook zijn als de usb niet herkend wordt dat de goede com poort niet geselecteerd is of niet de juiste driver .Deze kwam ik ook tegen .
niet geschoten is altijd mis
Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Het kan ook zijn als de usb niet herkend wordt dat de goede com poort niet geselecteerd is of niet de juiste driver .Die redenatie kan ik niet goed volgen. Stekkerverbindingsproblemen zijn echt niet zeldzaam en ik zou niet weten welke schade je ermee kunt aanrichten.Chris_Creality schreef: ↑03/02/25, 12:36 het lostrekken om te kijken of dat nieuwe info geeft lijkt mij meer schade op te leveren dan info. Dus niet gedaan.
Dat is heel gewoon, ik zie het "probleem" niet zo.Chris_Creality schreef: ↑03/02/25, 12:36 Screen firmware geüpload via interne SD card (hoe verzinnen ze dit??)
Hoezo laat je de printer uitstaan? Beetje vreemd, die moet gewoon aanstaan. Hoe moet Cura een niet aangeschakelde printer dan "zien"?Chris_Creality schreef: ↑03/02/25, 12:36 Als ik de USB kabel tussen printer en MacBook steek licht het scherm op (terwijl printer uitstaat). Maar Cura zegt:
“Firmware can not be updated because there is no connection with the printer”
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten