Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
De TS reageert sinds de start post niet meer, dus is de discussie naar een ander onderwerp opgeschoven. Maar je hebt gelijk, laten we met de armen over elkaar wachten op een reactie van de TSEmbleem printen in kleur wil niet lukken
-
PrintEngineer

Tja ik weet niet waarom, maar ik heb iets met Orcabot printers
Dat mag ,Er zijn meerdere onderwerpen waar we niets meer van horen , het is aan de beheerder wat hij ermee wil doen .
Maar laten staan is altijd het beste voor degene die geen AI ervaring heeft of niet willen gebruiken .
Als je door wil gaan met AI artikelen kun je het beste een aparte Off-topic dan blijft deze topic een beetje schoon en overzichtelijk .
Maar laten staan is altijd het beste voor degene die geen AI ervaring heeft of niet willen gebruiken .
Als je door wil gaan met AI artikelen kun je het beste een aparte Off-topic dan blijft deze topic een beetje schoon en overzichtelijk .
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa Core One .
Wim
Prusa Core One .
Ik denk niet dat AI het probleem is maar fatsoen. Als iemand voor mij moeite doet dan geef ik een stukje feedback. Zoiets heet communicatie. Maar als je een vraag stelt en je daarna niet meer laat zien is niet echt sociaal. Het kan altijd een keer voorkomen, maar het gebeurt de laatste tijd wel veel. Vandaar mijn opmerking.
Maar Ch3vr0n kan het onderwerp altijd nog splitsen. Maar als mensen gewoon zouden reageren komen er ook geen off topic vervuiling en.
Maar Ch3vr0n kan het onderwerp altijd nog splitsen. Maar als mensen gewoon zouden reageren komen er ook geen off topic vervuiling en.
Bambu Lab P1S Combo - TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in