Fusion of Solid Works
Fusion of Solid Works
Al aardig wat jaren gebruik ik de gratis versie van Fusion om mijn 3D tekeningen te maken. Ik begin het aardig in de vingers te krijgen ondanks de weinige items welke ik teken.
Nu zag ik dat Solid Works voor ongeveer 50 euro per jaar aangeboden word. Op zich vind ik dat best meevallen.
Zijn er hier forumleden welke ervaring hebben met zowel Fusion alsook Solid Works? Ik ben benieuwd naar hun ervaringen en voorkeuren van de pakketten.
Nu zag ik dat Solid Works voor ongeveer 50 euro per jaar aangeboden word. Op zich vind ik dat best meevallen.
Zijn er hier forumleden welke ervaring hebben met zowel Fusion alsook Solid Works? Ik ben benieuwd naar hun ervaringen en voorkeuren van de pakketten.
Ender 5 Plus omgebouwd naar Mercury One.1 , voorzien van BigTreeTech Manta M8P V2, raspberry pi CM4, EBB36, Phaetus Rapido Hotend 2 UHF - DFR0550 display - Klipper met CANbus
-
PrintEngineer

Tja ik weet niet waarom, maar ik heb iets met Orcabot printers
Hoe kom je bij 50 euro/jaar?
Op de website van Solidworks hebben ze het over 3000 euro/jaar.
Op de website van Solidworks hebben ze het over 3000 euro/jaar.

Groeten uit Hoogeveen.
3 Printers: Artillery Genius, Anycubic Kobra 3 combo en een Elegoo Neptune 4 plus
Software: ik ontwerp met Design Spark Mechanical 6.0.3 en Cura 5.6.0
3 Printers: Artillery Genius, Anycubic Kobra 3 combo en een Elegoo Neptune 4 plus
voor makers hebben ze speciale prijzen. https://www.solidworks.com/solution/solidworks-makers
Toegevoegd in 28 minuten 50 secondes:
het vergelijk waar printengineer naar verwijst is bijna 6 jaar oud, en somt globale items op. Mogelijk dat hier in de tussentijd veel veranderd is. Ik ben op zoek naar gebruikerservaringen.
Toegevoegd in 28 minuten 50 secondes:
het vergelijk waar printengineer naar verwijst is bijna 6 jaar oud, en somt globale items op. Mogelijk dat hier in de tussentijd veel veranderd is. Ik ben op zoek naar gebruikerservaringen.
Ender 5 Plus omgebouwd naar Mercury One.1 , voorzien van BigTreeTech Manta M8P V2, raspberry pi CM4, EBB36, Phaetus Rapido Hotend 2 UHF - DFR0550 display - Klipper met CANbus
Dan wordt het voor mij ook interessant.
Groeten uit Hoogeveen.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in