Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Dat heb ik hier nog nooit meegemaakt.
Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Dat heb ik hier nog nooit meegemaakt.
Dat ken ik zelf (nog) niet, er zijn inderdaad gebruikers die dat melden, maar daarom zeg ik ook "meestal"Wim62 schreef: 05/04/26, 12:52 Wat doe je dan als het filament bij het laden begint te roken en te knetteren en onregelmatigheden vertoont ?
Dan ga je het dus drogen. Tegenwoordig niet vaak meer nodig, maar in het verleden kwam het toch regelmatig voor. Bij PLA, PetG en TPU en bijna altijd bij ABS. ABS en TPU droog ik ook nu nog bijna altijd voor het printen.Wim62 schreef: 05/04/26, 12:52 Wat doe je dan als het filament bij het laden begint te roken en te knetteren en onregelmatigheden vertoont ?
Dat herken ik ook.Wim62 schreef: 05/04/26, 14:05 Tijdens het printen hiervan zag ik al damp (rook) en geknetter bij de nozzle .
Ik heb via deze site mijn printer besteld en meteen ook een set van 7 rollen PLA. Ze hebben al een tijdje 7 Anycubic rollen voor de prijs van 6 en komen daarmee rond de €7,50 per rol uit. Afgelopen week met een kortingscode ook nog een paar rollen Anycubic PLA en PETG gehaald, de 7 voor 6 kan blijkbaar ook gemixt worden. Met beide prima resultaten tot nu toe.Wim62 schreef: 03/04/26, 19:38 Ik kwam de laatste tijd steeds vaker deze site tegen , een concurrent van andere bekende site's , het is joybuy .
Toch maar een kijkje genomen maar ik weet het allemaal nog niet zo .
Maar goed ben wezen kijken naar filament , er ei best wel wat in de aanbieding dus de gok maar gewaagt .
Hebt een rol PLA wit van anycubic 1 kg € 8,14 , een PLA gestructureerd grijs 1 kg €8,13 en een bonus van cailab pla silk zilver 200 g €2,70 ,
gratis verzenden vanuit Nederland .
Of het iets is weet ik niet maar voor die € 18,97 wil ik het wel proberen , En als je niets probeert weet je niets , heeft iemand wel eens met deze merken filamenten geprint ?
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast