De ruimte meet slechts 1,70 x 2,20 x 2,28 meter. Wij wilden niet opnieuw gaan tegelen. Besloten was om de wanden met kunststofplaten te bekleden en een nieuwe kunststof 'lage instap' douchebak te plaatsen. De douche wordt gescheiden van de rest met een glazen spatwand. Verder komt er een nieuwe wastafel met twee laden en een spiegelkastje. De verwarming was al eerder vervangen door een designradiator. De vloer wordt ook met PVC bekleedt
Een aangevraagde offerte bracht volgens de vertegenwoordiger, die ter plaatse kwam kijken een startbedrag van minstens 20.000 euro

Wij, mijn vrouw en ik, besloten het toch maar zelf te gaan uitvoeren en dat kostte ons ongeveer 4000 euro. We zijn op 6 mei begonnen met slopen en inmiddels is het plafond en 3 van de 4 wanden klaar. Het valt niet mee om in die ruimte een plaat van 122 x 227 cm te draaien en te plaatsen. Lomp zwaar dat PVC, maar kalm aan komen we er wel.
Vandaag doen we weinig, omdat ik voor de 79e keer mijn verjaardag vier. En een dagje rust kan ook geen kwaad voor mijn spieren.