Satje stelt zich even voor.

Voorstellen

Ben je nieuw? Wil je jezelf voorstellen, dan is dit het ideale plekje!
Gebruikersavatar
Satje
Berichten: 2
Lid geworden op: 27/06/26, 11:52
Locatie: Winterswijk
Contacteer:
Netherlands

Satje stelt zich even voor.

#1

Bericht door Satje »

Goede dag u allen.
Ik ben Rob Vermeer, en heb sinds een paar weekje een nieuwe Bambulab P2S combo printer.
Ik ben nog helemaal nieuw in deze wereld van 3D.
Heb al wat het 1 en ander geprint.
Zelf ontwerpen ben ik nog geen held in.
Maar daar, ga me in verdiepen.
Nu denk je natuurlijk aan de naam Satje, dat komt door mijn satelliet ervaringen.
Je bent nooit te oud om te leren

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Frits en 1 gast