Goede dag u allen.
Ik ben Rob Vermeer, en heb sinds een paar weekje een nieuwe Bambulab P2S combo printer.
Ik ben nog helemaal nieuw in deze wereld van 3D.
Heb al wat het 1 en ander geprint.
Zelf ontwerpen ben ik nog geen held in.
Maar daar, ga me in verdiepen.
Nu denk je natuurlijk aan de naam Satje, dat komt door mijn satelliet ervaringen.
Satje stelt zich even voor.
Voorstellen
Satje stelt zich even voor.
Je bent nooit te oud om te leren
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Frits en 1 gast

