Satje stelt zich even voor.

Voorstellen

Ben je nieuw? Wil je jezelf voorstellen, dan is dit het ideale plekje!
Gebruikersavatar
Satje
Berichten: 2
Lid geworden op: 27/06/26, 11:52
Locatie: Winterswijk
Contacteer:
Netherlands

Satje stelt zich even voor.

#1

Bericht door Satje »

Goede dag u allen.
Ik ben Rob Vermeer, en heb sinds een paar weekje een nieuwe Bambulab P2S combo printer.
Ik ben nog helemaal nieuw in deze wereld van 3D.
Heb al wat het 1 en ander geprint.
Zelf ontwerpen ben ik nog geen held in.
Maar daar, ga me in verdiepen.
Nu denk je natuurlijk aan de naam Satje, dat komt door mijn satelliet ervaringen.
Je bent nooit te oud om te leren
Gebruikersavatar
Frits
Berichten: 336
Lid geworden op: 26/03/23, 08:21
Locatie: Hoogeveen
Netherlands

#2

Bericht door Frits »

Welkom Rob,

3D printen is leuk fascinerend werk, maar je leert het niet in een week.
Dus neem er rustig de tijd voor en begin met iets eenvoudigs. De grotere en indrukwekkende voorwerpen komen later wel.
Als het niet wil lukken zeg het dan gerust. Er is een boel kennis op het forum aanwezig.
Groeten uit Hoogeveen.

3 Printers: Artillery Genius, Anycubic Kobra 3 combo en een Elegoo Neptune 4 plus
Software: ik ontwerp met Design Spark Mechanical Creator 6.0.3 en Cura 5.6.0
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast