Pagina 8 van 8
Re: Invoerrechten China
Geplaatst: 12/07/26, 11:48
door 3DWim
Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Rob52 schreef: 12/07/26, 11:40
Ik ga het zien, ik heb de bestelling geplaatst.
Ik heb het al gezien/meegemaakt. Op je "bon" staat de extra toeslag en pakketje komt gewoon thuis.
Verder geen naheffing of iets dergelijks gehad.
Geplaatst: 16/07/26, 10:29
door Hardy
Ik ben nog steeds aan het zelfbouwen, dus wil ik mijn goedwerkende Cube eens uitrusten met een Elegoo Centauri hotend, gewoon voor de fun natuurlijk, dus bij ali even zo'n hotend + fan besteld en tot mij verbazing moest ik meer dan €3,- extra betalen, doe ik hier zelf iets fout?
Dit valt toch onder één product lijn.
Geplaatst: 16/07/26, 15:23
door Rob52
Hetzelfde heb ik ook al geconstateerd. Op die manier weten ze er een aardige bijverdienste van te maken. Je kunt er namelijk weinig tegen doen, het wordt je gewoon gepresenteerd. Ik heb 2 elektronica onderdelen besteld, 1 buck converter en 1 usb aansluiting, beide om op m'n e-bike te gebruiken. In principe horen die beide onderdelen tot dezelfde groep, maar je krijgt 2 keer de toeslag en ook niet de 3 euro, maar net iets meer, want ik had ook 7,26 als extra heffing, dus 63 cent per item meer. Maar ja, uiteindelijk is het nog steeds een heel stuk goedkoper dan dat ik het in Nederland of bij Amazon besteld had.
Geplaatst: 16/07/26, 16:02
door Hardy
Het is inderdaad nog goedkoop, ik heb het idee hierbij dat de producten misschien goedkoper zijn om daarna de invoerechten er boven op te kunnen zetten, kom je per saldo weer op het oude terecht, ik vond in ieder geval de fan en het komplete hotend wel erg goedkoop.
Geplaatst: 16/07/26, 18:06
door Rob52
Nee, ze zijn niet goedkoper geworden, zelfs wat duurder. Ik heb diverse producten die ik kort geleden besteld heb aangeklikt en ze waren allemaal wat duurder geworden. Behalve de filamentdroger, die was weer een paar euro goedkoper. Maar die komt via een Duits magazijn. Die heeft dus ook niks te maken met de importheffingen.
Geplaatst: 16/07/26, 18:37
door Hardy
ok !!