Een ontwerp en print voor mijn vrouwtje.

Heb je een geslaagde print die je wil delen? Mooi, we bekijken het graag hier.
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 10 months en 2 weeks old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
DanCooper
Berichten: 24
Lid geworden op: 09/06/23, 22:04
Belgium

Een ontwerp en print voor mijn vrouwtje.

#1

Bericht door DanCooper »

Net zoals ik, doet mijn vrouwtje ook regelmatig aan modelbouw, haar interesse gaat vooral uit naar trucks en onlangs gaf ik haar de nieuwe Italeri Scania S770 op schaal 1/24 cadeau.
Maar ze houdt er ook van om de standaard kit een beetje te "pimpen" of te tunen, dus ben ik even wat info wezen verzamelen over beschikbare bullbars voor dit model, en inderdaad, er is een Duits bedrijf die reeds een bullbar voor deze specifieke truck te koop heeft, weliswaar op schaal 1/1, maar aangezien ze een zeer duidelijke foto op de website hadden, en er duidelijk gespecifieerd is dat de buizen een doorsnee van 76 mm hebben is dat wel erg handig :
Afbeelding

Met enkele uurtjes later deze resin print (Elegoo Waterwashable Resin Clear Blue) :
Afbeelding
Printers in mijn bezit : Creality Ender 3V2 en Creality Halot One (resin).
Wim62
Berichten: 332
Lid geworden op: 25/09/22, 17:12
Locatie: Arnhem
Netherlands

#2

Bericht door Wim62 »

Ziet er goed uit 👍 zal je vrouwtje blij mee zijn .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4
DanCooper
Berichten: 24
Lid geworden op: 09/06/23, 22:04
Belgium

#3

Bericht door DanCooper »

Bedankt Wim, ze is er inderdaad blij mee, ondertussen heb ik al enkele bibendums in verschillende formaten op de USB stick gezet voor morgen, want vandaag is de Halot nog bezeig aan stukjes voor een beeldje voor mezelf...

Toegevoegd in 13 minuten 26 secondes:
Ik weet niet of het de bedoeling is dat ieder lid een nieuw topic opent voor elke nieuwe print in dit draadje, dus zal ik gewoon een nieuwe post in hetzelfde draadje openen.
Ik geef toe... ik WAS een verslaafde, jarenlang kon ik bijna niet zonder dagelijks minstens een paar uurtjes op de wereld Azeroth te verblijven, te queesten, te "leven"... neen hoor, Azeroth is niet iets wat je spuit, snuift of slikt, het is gewoon de virtuele wereld waar World of Warcraft zich afspeelt, en hoewel ik tegenwoordig eigenlijk het geduld niet meer heb om echt te spel heb ik nog steeds een abonnement op het spel.
Echter, dit is tegenwoordig meer om te genieten van de graphics dan van de gameplay en de chat (het is tenslotte een MMORPG).

Bij één van de vorige expansies van het spel had ik een Demonhunter aangemaakt, en hoewel er een programma bestaat om je eigen figuurtjes te downloaden als 3D bestand (vroeger lukte he me nochtans), slaag ik er tegenwoordig niet in om dit te doen. Gelukkig vond ik via Yeggi wel enkele figuurtjes van WoW, en ben ik dus begonnen om een vrouwelijke (sorry tegenwoordig is dit dus "body2" in het spel) Demonhunter te printen :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Printers in mijn bezit : Creality Ender 3V2 en Creality Halot One (resin).
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten