Iemand ervaring met Gambody modellen ?

Vragen over het gebruik van een de printer, toepassingen etc...
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 11 months en 3 days old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
DanCooper
Berichten: 24
Lid geworden op: 09/06/23, 22:04
Belgium

Iemand ervaring met Gambody modellen ?

#1

Bericht door DanCooper »

Wel, de titel zegt het zelf dus ; heeft iemand ervaring met de modellen van Gambody.com ?
De reden dat ik dit vraag is omdat ik er eergisteren eentje heb gekocht, namelijk het model genaamd "Arthas" uit World of Warcraft. Bij aankoop krijg je dus eigenlijk een extra knop op de website die je toelaat om de files te download, en dit zijn heel wat files, aangezien je aankoop zowel voor de FDM, als de resin variant geldt (verschillende afmetingen van het model).
Bovendien heb je bij de resin variant ook nog eens presupported, eco (hollowed) en "gewoon"... ik heb het eerste deel van het model (de "body") in de genoemde 3 versies geprobeerd (met als slicer Lychee), helaas heeft geen enkele versie iets opgeleverd.
De supports waren geprint.... maar de "body" (bestaande uit torso en shouders) was een blob op de fep.

Iemand een idee wat er mis is, want resin is nog heel erg nieuw voor mij.
Printers in mijn bezit : Creality Ender 3V2 en Creality Halot One (resin).
Gebruikersavatar
MaestroLmpio
Berichten: 63
Lid geworden op: 18/12/22, 19:25
Locatie: Rond Mechelen BE
Belgium

#2

Bericht door MaestroLmpio »

Hoe heb je het model georienteerd?

Hoe heb je het ondersteund?

Hoe dik was de support en hoeveel support, een skate gebruikt?

Wat was de belichtingstijd eerste lagen?

Zonder de informatie over hoe je je model geprint hebt, en beter nog een paar beeldjes (screenshot slicer, foto van resultaat etc) valt er weinig te zeggen over het model.

Heb je het model al eens door UVTools proberen te halen om te zien of er fouten inzitten?

Mvg, M.
Ender 5+: BTT Octopus PRO; EBB42 via CAN; Bondtech Phase 4 DDXV3; Lineare rails XY & Klipper

Anycubic Photon Mono SE

Sculpfun S30 Pro Max 20W optical power laser machine
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten