Druk, druk, druk

Verhuisbericht

Alles behalve 3D printen of gerelateerde onderwerpen.
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 9 months en 3 weeks old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frits
Berichten: 72
Lid geworden op: 26/03/23, 08:21
Locatie: Hoogeveen
Netherlands

Druk, druk, druk

#1

Bericht door Frits »

Beste forumleden,

Natuurlijk ben ik het forum niet vergeten, al zagen jullie mij weinig de laatste tijd.
Wij zijn aan het verhuizen. En dat vreet tijd en energie als je al zo oud als ik bent. Geeft niks. Komt goed hoor.
Maar als je een woning koopt van een dame van 97, kun je wel op je vingers natellen, dat daar wat aan moet worden opgeknapt. ;)
Ik noem enkele dingen: Nieuwe keuken, nieuwe verwarming, nieuwe badkamer, nieuwe wc, nieuwe vloerbedekking, zonnepanelen, lekke ruiten laten vervangen en de tuin renoveren. Ach, komt allemaal goed volgens de Turk, die de PVC vloer kwam leggen.
Bovendien had ik een tijdje daar geen internet en kwam nog maar mondjes maat in Westervoort om uit te rusten.
Mijn drie printers staan inmiddels ingepakt op de verhuizer te wachten en die komt op 4 juli.
Reken maar niet dat er dan 5 juli weer geprint kan worden. Ik heb andere dingen te doen en te regelen. Ik hoop eenmaal weer normaal 'on-line' te zijn en dan wel mee te lezen, maar iets tekenen en printen gaat echt nog een paar maanden duren. :shock:
Dus beste leden vanaf dinsdag krijgen jullie de groeten uit Hoogeveen. :)
3 Printers: Artillery S1, Artillery Genius en een JGmaker duo printer
Software: ik ontwerp met Design Spark Mechanical 6.0.3 en Cura 5.6.0
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 569
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#2

Bericht door Ch3vr0n »

Ik ben ook nog maar een half jaartje verhuisd, ik ken de drukte! Succes op de nieuwe stek!

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Barbara
Berichten: 58
Lid geworden op: 31/12/22, 20:46
Netherlands

#3

Bericht door Barbara »

Frits, veel succes met de verhuizing en houd het hoofd koel (letterlijk en figuurlijk ;) )
Bambu Lab P1P met AMS
Creality Ender 3
Cura 5.3.1
Bambu Studio
Gebruikersavatar
Frits
Berichten: 72
Lid geworden op: 26/03/23, 08:21
Locatie: Hoogeveen
Netherlands

#4

Bericht door Frits »

Als ik zie wat ik allemaal aan filament in de kast had staan en nu in verhuisdozen, dan begint het printergevoel weer te kriebelen.
Eerst een goede werkplek is nog belangrijker, dus bewaar ik mijn filament nog even.
Er zijn ook al wat praktische teken/print klusjes ontstaan in het nieuwe huis. Niet alles is te koop, soms moet je het zelf maken en dat kan ik gelukkig met mijn printers.
3 Printers: Artillery S1, Artillery Genius en een JGmaker duo printer
Software: ik ontwerp met Design Spark Mechanical 6.0.3 en Cura 5.6.0
Gebruikersavatar
Hardy
Berichten: 215
Lid geworden op: 25/09/22, 19:44
Locatie: twente
Netherlands

#5

Bericht door Hardy »

👍👍👍
Zelfbouw Ultifaker 20x20 ramps 8 bits Marlin 1.19
Zelfbouw 3D-cube 25x25 https://www.youtube.com/watch?v=udCxjZcOA-c&t=8s
Zelfbouw CoreXY 30x30 MKS-Sgen-V2 32bits KLIPPER
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten