Creality Halot One prints mislukken

Creality Halot One prints mislukken

Is je keuze van 3D-printer gemaakt en aangekocht, maar je hebt nadien nog een vraag? Heb je een probleem met een 3D print, en zoek je hulp? Dan is dit z'n plek.
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 8 months en 2 weeks old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 569
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#31

Bericht door Ch3vr0n »

Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:

Eens in de instellingen van je printer zelf (niet de slicer) neuzen

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Coco777
Berichten: 42
Lid geworden op: 23/11/22, 10:56
Locatie: Bij Veenendaal
Netherlands

#32

Bericht door Coco777 »

Ik moet nog beginnen met kijken naar wat mijn slicer eigenlijk kan, ik ben tot op heden alleen in de printer met instellingen bezig geweest.
Beginnend met 3D printen. 1 Ender 3S1 en 1 Elegoo Mars 4 Max.
Coco777
Berichten: 42
Lid geworden op: 23/11/22, 10:56
Locatie: Bij Veenendaal
Netherlands

#33

Bericht door Coco777 »

Bedankt voor alle hulp en adviezen. Inmiddels heb ik een Elegoo Mars 4 Max staan waarvan de eerste prints prima geslaagd zijn. Zodoende gaan mijn beide Halot Ones de deur uit, hopend dat er iemand van 2 kapotte 1 werkende kan maken die weet wat ie doet en waar die het zoeken moet.

Aangezien de printer inmiddels in een vaste kast was komen te staan heb ik heel specifiek opgelet dat de nieuwe printer niet of hooguit enkele mm's hoger is dan de Halot One. Officieel is dit bij de Mars 4 Max het geval, de praktijk leert echter dat de Mars 4 Max toch echt 4cm hoger is dan de Halot One en dus zal ik mijn lade 4cm lager moeten monteren.

Met de nieuwe printer ben ik ook overgestapt naar de Chitubox slicer, dat bevalt tot op heden ook prima.
Beginnend met 3D printen. 1 Ender 3S1 en 1 Elegoo Mars 4 Max.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten