Eindelijk weer gevonden...

Ben je nieuw? Wil je jezelf voorstellen, dan is dit het ideale plekje!
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 6 months en 2 weeks old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
Zappa
Netherlands

Eindelijk weer gevonden...

Bericht door Zappa »

Eindelijk heb ik ook het (nieuwe) 3d print forum gevonden. En ik was er niet eens op zoek naar.

Na de abrupte sluiting van het vorige Nederlandse 3d print forum en een aantal pogingen om contact te krijgen met de beheerder van destijds, had ik het opgegeven ooit nog een Nederlandstalig 3d print forum te vinden. De afgelopen jaren dus als een 'lone wolf' m'n ding gedaan.
Vandaag was ik aan het zoeken of Bandit 3d filament nog bestaat en toen kwam ik plots dit EU forum tegen in de zoekresultaten. Na even een moment checken bleek dat er een hoop bekende namen voorbij kwamen. Oke, dit moet dus het nieuwe forum zijn dacht ik. Daarom maar meteen aangemeld.

In de tussentijd is er een hoop veranderd hierzo. Mijn oude Wanhao printers zijn niet meer, evenals de Pallette 2. Nou ja, de onderdelen liggen her en der. Maar van 3d printers kun je niet meer spreken. Waar print ik dan nu op? Op mijn Prusa i3 MK3S+ en op mijn BambuLab X1c. En ik maak gebruik van de bijbehorende slicers PrusaSlicer en BambuStudio. De verzameling filamenten is in de tussentijd alleen maar gegroeid.

Nou, dat was het wel zo'n beetje. Ik zal de komende tijd eens wat rondneuzen in de verschillende topics hier.
Tot later wellicht!
Laatst gewijzigd door Zappa op 11/12/24, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Currently using: Prusa i3 MK3S+, BambuLab X1c, PrusaSlicer, BambuStudio
Afbeelding
"A mind is like a parachute. It doesn't work if it's not open." FZ
Ch3vr0n
Site Admin
Contacteer:
Belgium

Bericht door Ch3vr0n »

Hah nog een bekende naam. Beter laat dan nooit, het forum is nu zo'n anderhalf jaar in de lucht. Ik heb destijds ook meerdere contact pogingen gedaan omtrent een overname zonder enige reactie. Gezien ik de kennis en de middelen heb om een nieuw forum te starten was een paar weken later de zaak al opnieuw in de lucht

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 4 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in