Forum update naar 3.3.9

phppbb geüpdate

Algemeen forum
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 1 year en 3 months old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 540
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

Forum update naar 3.3.9

#1

Bericht door Ch3vr0n »

Beste Leden,

Zopas de 1e update doorgevoerd naar op software vlak. phpBB werd geupdate van 3.3.8 naar 3.3.9. Update na uitschakelen van een extensie succesvol verlopen. Indien jullie iets merken waarvan jullie denken dit werkte voorheen anders of jullie krijgen ergens een foutmelding, gelieve dit hier te melden. De komende tijd hou ik het zoiezo in de gaten qua updates voor extensies.

Templates moeten ook geüpdate worden maar voorlopig lijkt alles correct te werken na enkel de standaard prosilver de updaten. Graag even een berichtje welke template jullie allemaal gebruiken. Kan ik eventueel opschonen in ongebruikte.

Aan de recente nieuwe leden. Er is een functie (die ik zelf niet kan testen) en dat is het automatische welkomstbericht in jullie pmbox. Krijgen jullie dit bericht?

Dank voor jullie medewerking!
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 455
Lid geworden op: 25/09/22, 16:57
Locatie: Gendringen
Netherlands

#2

Bericht door Rob52 »

Hier prosilver.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Gebruikersavatar
Hardy
Berichten: 203
Lid geworden op: 25/09/22, 19:44
Locatie: twente
Netherlands

#3

Bericht door Hardy »

Ch3vr0n schreef: 06/12/22, 18:02 Zopas de 1e update doorgevoerd naar op software vlak. phpBB werd geupdate van 3.3.8 naar 3.3.9
Ik schrok al, opeens was dit forum ook niet meer bereikbaar😮😓, maar gelukkig is het er weer👌.
Ik gebruik overigens ook prosilver.
Zelfbouw Ultifaker 20x20 ramps 8 bits Marlin 1.19
Zelfbouw 3D-cube 25x25 https://www.youtube.com/watch?v=udCxjZcOA-c&t=8s
Zelfbouw CoreXY 30x30 MKS-Sgen-V2 32bits KLIPPER
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 540
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#4

Bericht door Ch3vr0n »

Als ik er op den duur de stekker zou uit trekken gaat het niet op één dag tijd zijn. Er gaat dan op zijn minst een bericht zijn waarom en voor overname kandidaten. Dus laat ik dit moment even aangrijpen om te laten weten dat dit niet de komende maanden/jaren zal zijn of er zou wat drastisch moeten gebeuren.

Dus gaat het forum even offline (en er was een melding rond onderhoud), dan zal het ofwel door een fout op de hosting/server/forum zijn, of zoals dit keer effectief onderhoud.

Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk



Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Gebruikersavatar
Puffeltje
Berichten: 92
Lid geworden op: 28/09/22, 13:30
Locatie: Beverwijk
Netherlands

#5

Bericht door Puffeltje »

Ook hier prosilver in gebruik.
Ender 5 Plus - SKR 1.4 Turbo - DFR0550 display - Klipper (Bezig met ombouw naar Mercury One.1)
Gebruikersavatar
Robbel2005
Berichten: 74
Lid geworden op: 01/10/22, 10:43
Belgium

#6

Bericht door Robbel2005 »

Prosilver, en NIET de dark mode
Tatara A6 - Marlin 2.1.1 - SKR V1.4 - tmc2209 -bltouch - 24V power supply and heaters -E3DV6 bowden
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten