Forum ideeén hoek

Heb je een opmerking rond het beheer van het forum, suggesties, of aankondigingen of wil je gewoon je ongezouten mening kwijt? Dan kan je dat hier doen.
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 1 year en 3 months old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
3DWim
Berichten: 281
Lid geworden op: 26/09/22, 20:04
Netherlands

#11

Bericht door 3DWim »

Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:

Gaat er iets fout of zit er iemand nieuwe dingen uit te proberen????
Ik krijg een gegevensbalk (?) dwars door/over de berichten te zien.

Afbeelding
Groet,
Wim

To quote or not to quote


Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 455
Lid geworden op: 25/09/22, 16:57
Locatie: Gendringen
Netherlands

#12

Bericht door Rob52 »

Ik heb het ook even geprobeerd, maar het lijkt een foutje te zijn in de Hexagon UI. Moet misschien nog worden güpdate?
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 540
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#13

Bericht door Ch3vr0n »

Da's goed mogelijk. Da's de sticky header. Nieuwe extensie die wordt uitgeprobeerd. Deze zorgt ervoor dat de header menubalk bovenaan zichtbaar blijft als je scrolt ipv dat die verdwijnt. Werkt perfect onder prosilver (dark edition). Voor hexagon is nog geen update beschikbaar.

Ha en iemand die niet de standaard prosilver gebruikt. Da's toch 1. Blijkbaar zijn er 2 op het forum die die stijl gebruiken . Ongebruikte stijlen zijn opgeschoond. Zijn er nu nog een 5 tal.

Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk


Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Gebruikersavatar
3DWim
Berichten: 281
Lid geworden op: 26/09/22, 20:04
Netherlands

#14

Bericht door 3DWim »

De pro silver versie werkt hiet ook niet 100%.
Ik kan namelijk niet schakelen tussen dark en light. Dwz eenmaal gekozen blijft het daar op staan totdat je even een andere versie gekozene hebt .

Edit of iets getypt hebt....
Groet,
Wim

To quote or not to quote


Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 455
Lid geworden op: 25/09/22, 16:57
Locatie: Gendringen
Netherlands

#15

Bericht door Rob52 »

Hier hetzelfde, maar ik switch eigenlijk nooit, dus heb er geen probleem mee.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Wim62
Berichten: 312
Lid geworden op: 25/09/22, 17:12
Locatie: Arnhem
Netherlands

#16

Bericht door Wim62 »

Hier totaal geen problemen , alles werkt hoe het moet als ik niet ingelogd ben .
Maar na ingelogd te zijn kan maar een keer van Dark naar light mode switch .
Maar dat vind ik niet erg want ik gebruik toch alleen maar de light mode .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 540
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#17

Bericht door Ch3vr0n »

Dan haal ik gewoon die switch weg. Is een halfbakken manier via css inversie' om een template dat geen darkmode heeft, er een te geven. Wie darkmode prosilver wil raad ik aan het specifieke template daarvoor te kiezen. Edit: switch is weg

Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Gebruikersavatar
Robbel2005
Berichten: 73
Lid geworden op: 01/10/22, 10:43
Belgium

#18

Bericht door Robbel2005 »

Tof dat er zo snel gereageerd wordt op vragen aan de administrator!
Ooit heb ik iets voorgelegd aan de beheerder vh oude forum, nooit iets van gehoord...
Probeer ik het nu nog eens.
Vermits we een 3dprintforum zijn, kan je hier niks mee om een logo mee te maken?
Afbeelding
Tatara A6 - Marlin 2.1.1 - SKR V1.4 - tmc2209 -bltouch - 24V power supply and heaters -E3DV6 bowden
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 540
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#19

Bericht door Ch3vr0n »

Hey Robbel,

Wel ik had vanaf het begin aangegeven dat ik een andere manier van werken zou hanteren dan JP. Daar hou ik ook aan. Feedback wordt naar geluisterd en indien mogelijk naar gehandeld. Wat je vraag betreft, met die afbeelding alleen ben ik helaas niks. Het logo van prosilver (dark edition) template is 198*56px en op een transparante achtergrond en in png formaat. Dat van het gewone prosilver template is 300*99 (herschaald tot kleiner formaat wanneer in gebruik). Mocht je die afbeelding hebben op een transparante achtergrond (en eventueel herschaald naar die afmetingen) dan kan ik kijken of er wat van te maken valt.

Ik ben zoiezo opzoek om op een andere manier een logo/banner weer te geven. Eentje die (zoals in het begin vermeld), zal ontworpen worden door een lid, waar jullie dan op mogen stemmen. De winnaar wordt dan in gebruik genomen.

Toegevoegd in 36 minuten 4 secondes:
Update: Die alternatieve manier werd gevonden, maar was incompatibel met de stijlen Hexagon/Purplexion/Softblue, dit door de manier waarop de forum header in die stijlen was opgebouwd zorgde dit voor verkeerde plaatsing van het logo/overlapping met het forum menu. Ik was dus genoodzaakt deze stijlen te deactiveren. Hexagon had een 15 tal "gebruikers" (waaronder bots) en de andere 2 elk 2 gebruikers. Geen super groot verlies op die laatste 2 dus.
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Gebruikersavatar
Robbel2005
Berichten: 73
Lid geworden op: 01/10/22, 10:43
Belgium

#20

Bericht door Robbel2005 »

Afbeelding

Zoiets dan, alleen transparante achtergrond vind ik niet zo dadelijk.

Toegevoegd in 3 minuten 36 secondes:
Ch3vr0n, jij bent TE snel in reageren!
Ok, je hebt een nieuw formaat nodig...
Tatara A6 - Marlin 2.1.1 - SKR V1.4 - tmc2209 -bltouch - 24V power supply and heaters -E3DV6 bowden
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 540
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#21

Bericht door Ch3vr0n »

Kijk, da's al meer bruikbaar. Wel wat te klein. Nu, je kan ook hier even een kijkje nemen! Logo designers gezocht!
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast