Schoonmaak middelen resin prints

Is je keuze van 3D-printer gemaakt en aangekocht, maar je hebt nadien nog een vraag? Heb je een probleem met een 3D print, en zoek je hulp? Dan is dit z'n plek.
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 1 year en 3 months old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 455
Lid geworden op: 25/09/22, 16:57
Locatie: Gendringen
Netherlands

Schoonmaak middelen resin prints

#1

Bericht door Rob52 »

Ik lees op internet van alles als schoonmaakmiddel voor resin prints. Ook zijn daar diverse video's van op YT waar diverse soorten tegen elkaar worden weggezet en getest. Meest gebruikte is Isopropanol. En sommige gebruiken een schoonmaakmiddel in een ultrasone reiniger. En weer andere peperdure zogenaamd speciaal reinigers die wel 30 tot 45 euro per liter kosten :shock: . Een litertje Isopropanol kost ook al snel een 10 euro. Maar het kan veel goedkoper en net zo goed. Ik gebruik bio ethanol van Action. Die kost nu geloof ik € 2,50 per liter. Het werkt uitstekend en droogt ook lekker snel op en is gemakkelijk verkrijgbaar. Doe je voordeel ermee zou ik zeggen.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten