reclame vrij

Algemeen forum
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 1 year en 2 months old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
ksch57
Berichten: 16
Lid geworden op: 05/01/23, 17:30
Locatie: Leusden
Netherlands

reclame vrij

#1

Bericht door ksch57 »

Ik merk dat dit forum reclame-vrij is. Dat is heel plezierig.

Uiteindelijk gaan de kosten van hosting, certificaten ed oplopen en loop je als beheerder het risico dat je geld moet gaan bijleggen, wat op de lange duur niet is vol te houden.

Op zich heb ik helemaal geen moeite meer als deelmemer een bescheiden bedrag (10-15 € per jaar) per jaar te gaan betalen. De ellende van het vorige forum met al die reclames vond ik storend.

vraag aan mijn collega deelmemers en beheerders hier: hoe houden we het forum reclame vrij?
Wim62
Berichten: 315
Lid geworden op: 25/09/22, 17:12
Locatie: Arnhem
Netherlands

#2

Bericht door Wim62 »

En met sponsors kun je ook heel ver mee komen .
Een sponsor is er al zie boven in de blauwe balk .
En iedereen is vrij om een vrijwillige bijdragen te doen .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 540
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#3

Bericht door Ch3vr0n »

Leuk dat je het leuk vind dat er geen reclame is. Ik HAAT zelf reclame en ga het dus ook niet opdringen aan gebruikers. Over de kosten hoef je je echter geen zorgen te maken. Als enige beheerder en eigen hoster/domein registrar kan ik je zeggen dat de site draait op m'n eigen VPS die nog voor andere sites gebruikt word. Alles draait 'in-house' dat houdt de kosten ook laag. Het oude forum was gratis en dit forum is dat ook en zal het hopelijk ook blijven.

De kennis hier wordt gratis ter beschikking gesteld, misschien ga ik in de toekomst vb een betalende optie doen (waarbij vb een email adres gekoppeld aan het forum kan worden gekregen) maar ze ligt nog niks vast.

Een vrijwillige bijdrage wordt uiteraard gewaardeerd en een 3 tal gebruikers hebben dit ook al gedaan. Kleine bescheiden bedragen maar het is het idee dat telt, wie de kleintjes niet eet is de grote niet weerdt gaat het gezegde.

Op het oude forum heb ik eigenlijk nooit reclame gezien, misschien door m'n ad-blocker ublock origin. Was er reclame? In welk opzicht dan?

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk


Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 456
Lid geworden op: 25/09/22, 16:57
Locatie: Gendringen
Netherlands

#4

Bericht door Rob52 »

Ik heb ook een adblocker geïnstalleerd en heb op het NLforum nooit reclame gezien. Enige nadeel is dat je een heel enkele keer een website niet kunt bezoeken zonder hem uit te zetten. Daar maak ik dan maar even een uitzondering voor. In de loop der tijd al vele miljoenen reclames geblokkeerd gehad. En dat is niet overdreven.

Ik had alleen één vreemd ding op het motorforum waar ik zit. Daar verdween bij gebruik van de adblocker de Youtube tag. Bij uitschakelen kwam die weer te voorschijn.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Wim62
Berichten: 315
Lid geworden op: 25/09/22, 17:12
Locatie: Arnhem
Netherlands

#5

Bericht door Wim62 »

Elk voordeel heeft ook een nadeel , maar dat is te overzien via meestal een kleine omweg .😁
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast