Inactief tijd verlengen

Na 30 dagen inactief reminder.

Heb je een opmerking rond het beheer van het forum, suggesties, of aankondigingen of wil je gewoon je ongezouten mening kwijt? Dan kan je dat hier doen.
Johang
Netherlands

Inactief tijd verlengen

Bericht door Johang »

Is het mogelijk de inactief tijd voor dit forum te verlengen ?
Ik heb naast het 3d printen nog meerdere hobby's en ben regelmatig met mijn camper op stap zodat het regelmatig voorkomt dat ik een langere periode niet dit forum bezoek.
Nu krijg ik dus regelmatig een reminder dat ik dit forum 30 dagen niet heb bezocht en als ik binnen 10 dagen niet inlog mijn account gedeleted wordt.
Ik vind dit forum echt wel de moeite waard, maar vind die 30 dagen wel heel kort. Zou een termijn van 6 maanden niet reëler zijn.
Wim62
Netherlands

Bericht door Wim62 »

Ik zie het probleem niet . Als je gewoon een keer inlog en gelijk weer uitlog is het probleem opgelost . Tenzij je met de camper naar een gebied ga waar totaal geen internet verbinding is .
Inloggen kan ook met je mobiel .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4S , Core One coming soon .
Johang
Netherlands

Bericht door Johang »

Als ik onderweg ben met mijn camper of druk ben met één of ander project denk ik niet aan 3d printen en het forum. Ik denk er dan ook sterk over om mij er niet meer druk over te maken en het forum als gewoon bezoeker te bekijken.
Ch3vr0n
Site Admin
Contacteer:
Belgium

Bericht door Ch3vr0n »

Ik zal ff zien wat de instellingen zijn dit weekend, puur ter info, gewoon even zoals je zelf zegt de site als bezoeker te bekijken (al is het maar de index pagina) is al genoeg om die teller te resetten ;)
Bambulab X1C + 4 AMS

PrusaXL 5 Toolhead Edition

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Rob52
Netherlands

Bericht door Rob52 »

Ch3vr0n schreef: 07/11/25, 20:37 gewoon even zoals je zelf zegt de site als bezoeker te bekijken (al is het maar de index pagina) is al genoeg om die teller te resetten
Dat lijkt me niet. Je teller wordt pas weer gereset als je bent ingelogd. Als niet ingelogde bezoeker kan het systeem niet weten wie je bent en wordt er ook niets gereset.

Het gaat de TS er juist om dat hij niet wordt verplicht om in te loggen om actief lid te blijven. Persoonlijk vind ik 1 maand ook wel erg kort. Niet iedereen is even druk bezig met het 3D-printen.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Ch3vr0n
Site Admin
Contacteer:
Belgium

Bericht door Ch3vr0n »

Opgelost. Dagen voor een gebruiker wordt aanzien als inactief verdubbeld naar 60d, met daartussen nog eens 60d voor een 2e herinnering wordt verstuurd.
 ! Bericht van: ch3vr0n
Verplaatst naar Forum Feedback
Bambulab X1C + 4 AMS

PrusaXL 5 Toolhead Edition

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Johang
Netherlands

Bericht door Johang »

Top !!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer