Goedkoopste Filament kopen

Alles over 3D print websites, winkels, reviews etc...
Frits
Netherlands

Bericht door Frits »

Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:

Afbeelding Wat bedoel je met 'afaik' Chevron?
Groeten uit Hoogeveen.

3 Printers: Artillery Genius, Anycubic Kobra 3 combo en een Elegoo Neptune 4 plus
Software: ik ontwerp met Design Spark Mechanical Creator 6.0.3 en Cura 5.6.0
Ch3vr0n
Site Admin
Contacteer:
Belgium

Bericht door Ch3vr0n »

Engelstalige afkorting. M'n 2e taal is Engels en ik gebruik die dingen nogal eens door elkaar. As Far As I Know aka (aka is ook engels btw, ffs btw is dat ook Engels. Zo zoie je maar. :p) oftwel "voor zover ik weet"
Bambulab X1C + 4 AMS

PrusaXL 5 Toolhead Edition

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Dirk
Belgium

Bericht door Dirk »

Btw is dat niet eerder Belasting op de Toegevoegde Waarde :lol:
Ender 5 plus origineel, dat hoor je :mrgreen:
Ch3vr0n
Site Admin
Contacteer:
Belgium

Bericht door Ch3vr0n »

In het nl wel :)
Bambulab X1C + 4 AMS

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Rob52
Netherlands

Bericht door Rob52 »

Net mijn laatste bestellingen van Amazon eSun binnen. En het klopte precies. Waaronder een rol zwart PLA en een rol koud wit voor 16,67 per set, dus net iets meer dan 8 euro per rol inclusief gratis bezorging, bijna ongeloofwaardig. Nu weer even gekeken en nu kost dezelfde set 29,99, bijna het dubbele dus. Dus het loont zeker om even op de aanbiedingen te letten.
Bambu Lab P1S Combo - TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Hardy
Netherlands

Bericht door Hardy »

Ja, ze hebben regelmatig van dit soort aanbiedingen, ik heb gisteren weer 3 rol Esun PETG-CF binnen gekregen voor €15,87 p/st, staan nu weer voor €38,99 geprijsd, wat dan wel weer erg duur is.
Groeten Hardy

Zelfbouw Ultifaker 20x20 Ramps 8 bits Marlin 1.19
Zelfbouw 3D-cube 25x25 https://www.youtube.com/watch?v=udCxjZcOA-c&t=8s
Zelfbouw CoreXY 30x30 MKS-Sgen-V2 32bits KLIPPER via CanBus
Wim62
Netherlands

Bericht door Wim62 »

Klopt ik was ook mooi op tijd . Tegen die tijd komen er vanzelf weer nieuwe acties .👍
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa Core One .
Rob52
Netherlands

Bericht door Rob52 »

Ik had verschillende bestellingen en materialen, in totaal 11 rollen voor slechts 116 euro oftewel 10,55 per rol. En dat ook nog eens gratis in huis. Zo is het leuk boodschappen doen. En inderdaad tegen de tijd dat de voorraad weer moet worden aangevuld zal er wel weer een andere aanbieding zijn, gewoon relmatig blijven kijken.
Wim62
Netherlands

Bericht door Wim62 »

Ik snap niet waarom mensen nog bij 123 3D kopen die zijn altijd duurder .
Nu kwam ik deze E sun pla+ tegen bij hen € 22,50 per kilo maar het kan nog erger E sun pla+ re fill € 22,95 . En gratis doen ze niet meer , ze doen hun best maar maar niet bij Wimke .
https://www.123-3d.nl/PLA/1-75-mm-PLA/G ... tml?page=2
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa Core One .
Rob52
Netherlands

Bericht door Rob52 »

Wim62 schreef: 24/01/26, 15:45 Ik snap niet waarom mensen nog bij 123 3D kopen die zijn altijd duurder .
Omdat er veel mensen zijn die zekerheid en "vertrouwd" liever hebben dan internetwinkels als Ali en Amazon. En daar willen ze dan wel extra voor betalen. 123 heeft nooit gratis verzonden, hooguit misschien een keer tijdens een actie. Zij verklaren dat als volgt:
Waarom geen gratis verzending?
Dit is heel eenvoudig: de kosten die gemaakt worden voor het verzenden (de vervoerders versturen helaas niet gratis), moeten op de een of andere manier betaald worden. De meeste webwinkels berekenen deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten. We kunnen onze producten best allemaal net iets duurder maken en daarmee doen alsof we geen verzendkosten rekenen - zoals meestal gebeurt bij andere webwinkels.

Dit vinden wij echter oneerlijk omdat op deze manier de klanten die meerdere artikelen bestellen dus gestraft worden doordat er aan hen dus eigenlijk dubbele verzendkosten worden berekend.

De webwinkels die dus geen verzendkosten rekenen, verdienen dus zonder dat u het door heeft op de 'geen verzendkosten'.........
Wij houden de kosten liever open en eerlijk!
De prijs per rol/kilo bij 123 is gemiddeld voor een doorsnee zaak. Dat wij iets verder kijken dan onze neus lang is, is in ons voordeel. Maar soms bestel ik het daar ook, een week geleden nog. omdat het weinig scheelde, het een moeilijk te krijgen kleur bleek te zijn en ik het de volgende dag in huis had. Het draait niet altijd om de prijs.
Ch3vr0n
Site Admin
Contacteer:
Belgium

Bericht door Ch3vr0n »

Ik ga daar nu net een halve kilo van REAL Filament blauw bestellen omdat ik voor m'n project waar ik mee bezig ben net een 50g ofzo te weinig had. Multi-object met blauw en zwart dat ik voor de blauwe delen heb "opgelost" met een groen-blauw zodat de print kon afronden, maar de blauwe stukken worden herprint.

*Edit* waarom verbaasd me dit niet. Weer problemen met 123. M'n vorige bestelling van die bed klemmen liet een week of langer op zich wachten voor die na mijn melding werd verzonden met PostNL PostNL (naar het goeie adres ook).

Krijg ik daarnet de tracking, verzenden ze dit keer snel maar weer loopt het fout. Gebruiken ze een fout huisnummer. Op mij locatie zijn er 2 appartementsblokken. Eentje 18 (bussen 01, 02, 11, 12, 21 en 22) en 18A (bussen 01-06 en 11-16).

Gebruiken ze gewoon 18 (zonder A) en zonder bus nummers en via bpost.Dus dit gaat niet aankomen. Onvolledig en foutief huisnummer, ik ben dit zo moe.
Bambulab X1C + 4 AMS

Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in