Shapr3D

Zit je met een vraag rond het gebruik van de ontwerpsoftware, die horen hier.
Hardy
Netherlands

Bericht door Hardy »

Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:

Rob52 schreef: 17/02/26, 09:46 Een probleem met Fusion is dat je om de haverklap het programma weer opnieuw moet installeren omdat het niet opstart.
Dit probleem ken ik niet, ik gebruik het op meerdere computers, alleen moet ik, wanneer ik al ergens een computer aan heb staan waar fusion opstaat , ik deze moet afmelden om het de andere te kunnen gebruiken, maar dat is geen volledig nieuwe installatie, alleen aan en afmelden.
en er komen wel erg veel updates, die dan weer geinstalleerd moeten worden, gaat wel automatisch , maar duurt relatief lang.
Wim62 schreef: 17/02/26, 10:54 Ik gebruikt Tinkercad en Fusion 360 , het mooie van Tinkercad is dat je je ontwerp kunt exporteren naar Fusion 360 en daar dan je ontwerp verder
kan uitwerken .
Zie ik zelf zo direct geen voordeel van, alleen maar extra handelingen, of ik zie dit nu misschien verkeerd, ben zelf ook ooit begonnen met thinkercad, maar had voor mij destijds te veel beperkingen.
Laatst gewijzigd door Hardy op 17/02/26, 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Groeten Hardy

Zelfbouw Ultifaker 20x20 Ramps 8 bits Marlin 1.19
Zelfbouw 3D-cube 25x25 https://www.youtube.com/watch?v=udCxjZcOA-c&t=8s
Zelfbouw CoreXY 30x30 KLIPPER, MKS-ROBIN-nano via CanBus
NineLizards
Netherlands

Bericht door NineLizards »

Rob52 schreef: 17/02/26, 09:46 ...
En een probleem met Fusion is dat je om de haverklap het programma weer opnieuw moet installeren omdat het niet opstart, waarna je een ingewikkeld herstelproces voorgeschoteld krijgt, maar een herinstallatie veel sneller werkt.
...
Euh, daar heb ik nooit last van. Wel dat 'ie in de achtergrond een wazige update wil doen, maar herinstallatie is nog nooit nodig geweest.
Fusion + Bambu Labs X1C - Meer onzin - Nog meer onzin
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in