Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Insert canvas, je kies dan het vlak waar het geplaatst moet worden en nog even de kalibratie voor de werkelijke maat.
Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Insert canvas, je kies dan het vlak waar het geplaatst moet worden en nog even de kalibratie voor de werkelijke maat.
Gewoon step file inladen in SolidWorks en/of NX. Blend aanleggen. Export nieuwe solid naar step. KlaarWim62 schreef: 28/03/26, 16:08 Helaas het probleem is niet helemaal opgelost . Hoe PaulM en Hardy het wel voor mekaar hebben gekregen is voor mij een raadsel .
Misschien kunnen ze mij een duidelijke verklaring geven , daar zou ik en misschien ander ook een plezier mee doen .
Dan kun nog veel beter FreeCad hiervoor gebruiken ook zonder omwegen, is nog kostenloos ook, SolidWorks heeft volgens mij geen freeware versie en moet je ook weer opnieuw leren, Wim62 gebruikt gewoon de Fusion free versie zoals ik ook, maar ik houd FreeCad ook nog steeds een beetje bij voor het geval dat, wordt overigens steeds interessanten sinds de laatste updates.PaulM schreef: 29/03/26, 15:29 Gewoon step file inladen in SolidWorks en/of NX. Blend aanleggen. Export nieuwe solid naar step. Klaa
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten