Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Misschien kan je iets met bedrukt lint https://www.print.com/nl/lint-bedrukken/Wat heb je deze week geprint?
-
PrintEngineer

@Tecumseh Plat printen is al een ramp, maar op zijn kant wordt absoluut niks leesbaars. Het spul is gewoon te klein.
@PrintEngineer Ik betwijfel of zij een lint met mijn tekst willen drukken en dan heb ik nog steeds het probleem van aan elkaar zetten niet opgelost.
'Vannacht' heb ik iets anders bedacht.
In eerste instantie wilde ik, net als in de grote tram, zoveel mogelijk bestemmingen kunnen instellen.
Waarschijnlijk ga ik van dit model hoogstens 6 exemplaren bouwen die op drie verschillende lijnen kunnen worden ingezet.
Ik kan dus al met slechts zes bestemmingen uit de voeten.
Die rol met namen wilde ik eerst radiaal laten draaien als bij het voorbeeld, maar nu bedenk ik dat het ook axiaal kan draaien.
Een zeskantige schijf waar ik op de vlakken mijn film met de tekst lijm draait in het plafond van het balkon. De motor staat nu achter de bestuurder.
Tijdens het verdraaien komen de punten een stukje door de kijkopening naar buiten. Dat vind ik niet zo erg.

Zoiets dus. Geen buigende delen, wel lijm helaas en geen vering nodig. Ik moet nog even kijken naar de geleiding en de montage.
Eens kijken of dit wil werken.
@PrintEngineer Ik betwijfel of zij een lint met mijn tekst willen drukken en dan heb ik nog steeds het probleem van aan elkaar zetten niet opgelost.
'Vannacht' heb ik iets anders bedacht.
In eerste instantie wilde ik, net als in de grote tram, zoveel mogelijk bestemmingen kunnen instellen.
Waarschijnlijk ga ik van dit model hoogstens 6 exemplaren bouwen die op drie verschillende lijnen kunnen worden ingezet.
Ik kan dus al met slechts zes bestemmingen uit de voeten.
Die rol met namen wilde ik eerst radiaal laten draaien als bij het voorbeeld, maar nu bedenk ik dat het ook axiaal kan draaien.
Een zeskantige schijf waar ik op de vlakken mijn film met de tekst lijm draait in het plafond van het balkon. De motor staat nu achter de bestuurder.
Tijdens het verdraaien komen de punten een stukje door de kijkopening naar buiten. Dat vind ik niet zo erg.

Zoiets dus. Geen buigende delen, wel lijm helaas en geen vering nodig. Ik moet nog even kijken naar de geleiding en de montage.
Eens kijken of dit wil werken.
Groeten uit Hoogeveen.
3 Printers: Artillery Genius, Anycubic Kobra 3 combo en een Elegoo Neptune 4 plus
Software: ik ontwerp met Design Spark Mechanical Creator 6.0.3 en Cura 5.6.0
3 Printers: Artillery Genius, Anycubic Kobra 3 combo en een Elegoo Neptune 4 plus
Ken je iemand die kan borduren of iemand met een borduurmachine ?
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa Core One + .
Wim
Prusa Core One + .
Ja. Hoe dat zo Wim?
Groeten uit Hoogeveen.
Je hebt ook stoffen waar je met T-shirt transferpapier die je op een stof strijkt je kun zelf je eigen project mee maken .
https://www.avery.nl/etiketten/kleding-transfer
https://www.avery.nl/etiketten/kleding-transfer
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa Core One + .
Wim
Prusa Core One + .
Bedankt voor de tip. Dat spul ken ik Wim. Het blijft een tamelijk kwetsbaar geheel. Hoe houd je een reepje stof van 3 mm breed rafel vrij? Lakken? Dan verhard de boel weer en is het buigen niet meer te doen. Bovendien houden we zo het probleem van het bandje aan elkaar zetten.
Ik zie het idee van het bandje niet meer zitten.
Ik zie het idee van het bandje niet meer zitten.
Groeten uit Hoogeveen.
Ik weet dat het moeilijk is , is jou vrouw ook een beetje handig ?
Die zijn meestal wel handig met stoffen ,knip en naaiwerk , ze zal het vroeger wel geleerd hebben op school .
Maar nog niet te snel opgeven .
Die zijn meestal wel handig met stoffen ,knip en naaiwerk , ze zal het vroeger wel geleerd hebben op school .
Maar nog niet te snel opgeven .
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa Core One + .
Wim
Prusa Core One + .
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut