Fusion objecten met automatische snijfunctie hulp gevraagd
Fusion objecten met automatische snijfunctie hulp gevraagd
Ik dacht Fusion toch aardig in de vingers te hebben maar ik heb toch wat hulp nodig: ik wil objecten maken welke bij plaatsing ook automatisch een snijfunctie uitvoeren in het ontvangende object. Denk hierbij aan het plaatsen van een boutje, of een schroefdraad insmelt stukje, welke dus automatisch het benodigde gat maken.
Ik krijg het niet voor elkaar. Ik doe iets verkeerd, of het is de ouderdom welke steeds vaker op gaat spelen.
Wie kan mij opweg helpen met een voorbeeldobject, beschrijving, of filmpje waarin het duidelijk uitgelegd word?
Ik krijg het niet voor elkaar. Ik doe iets verkeerd, of het is de ouderdom welke steeds vaker op gaat spelen.
Wie kan mij opweg helpen met een voorbeeldobject, beschrijving, of filmpje waarin het duidelijk uitgelegd word?
Ender 5 Plus omgebouwd naar Mercury One.1 , voorzien van BigTreeTech Manta M8P V2, raspberry pi CM4, EBB36, Phaetus Rapido Hotend 2 UHF - DFR0550 display - Klipper met CANbus
Hoe dat weet ik ook niet , maar ik doe het meestal met de voorgeschreven gaten in het tabel van de insert's .
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa Core One + .
Wim
Prusa Core One + .
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in