Pagina 2 van 2
Re: ervaringen met retour zenden van creality product
Geplaatst: 10/04/25, 21:38
door Wim62
Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Ik hoop dat de track&trace code up to date zijn dat je werkelijk op de aangegeven datum je nieuwe printer mag ontvangen .
Ik hebt al regelmatig mee gemaakt dat een parketje ergens blijft hangen , niet te hopen voor jou .
Re: ervaringen met retour zenden van creality product
Geplaatst: 10/04/25, 22:40
door Banditoz
DHL vanuit het buitenland is meestal geen probleem. Destijds mijn ender 3 vanuit een duits warehouse ontvangen en was prima te tracken. Vorige week een upgrade kit voor de creality K1 vanuit Zweden met DHL ook prima (nu alleen nog monteren en een CFS bestellen

).
Re: ervaringen met retour zenden van creality product
Geplaatst: 11/04/25, 10:50
door 3DWim
TT gaat vaak fout als er gewisseld wordt van vervoerder.
Die heeft zijn eigen systeem en nummer reeks en het is een gok of dat nieuwe nummer dan te tracken is.
Ome Ali was daar bv erg in: vanuit China was elke verplaatsing te volgen tot aan de NL grens . Daar nam postnl het over en weg was je update.
Want je wist nooit welk nieuw nummer postnl aan het pakket gegeven had.
Re: ervaringen met retour zenden van creality product
Geplaatst: 11/04/25, 20:10
door Banditoz
Dat is volgens mij aangepast. Als ik nu iets bij ali bestel krijg ik vaak al een melding van postnl dat er een pakketje onderweg is.
Re: ervaringen met retour zenden van creality product
Geplaatst: 11/04/25, 20:22
door Wim62
Dat klopt maar niet waar het pakketje is en wanneer het geleverd wordt . Meestal staat er dan in de app (bezorgtijd is nog niet bekent) .
Re: ervaringen met retour zenden van creality product
Geplaatst: 11/04/25, 20:39
door Ch3vr0n
3DWim schreef:Ome Ali was daar bv erg in: vanuit China was elke verplaatsing te volgen tot aan de NL grens . Daar nam postnl het over en weg was je update.
Want je wist nooit welk nieuw nummer postnl aan het pakket gegeven had.
Daar heb ik nu eens in België geen last van met Bpost (onze versie van PosrNL). Meestal nemen ze het tracking nummer van AliExpress gewoon over en kan ik het volgen in de bpost app.
Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk
Re: ervaringen met retour zenden van creality product
Geplaatst: 12/04/25, 07:04
door Banditoz
Wim62 schreef: ↑11/04/25, 20:22
Dat klopt maar niet waar het pakketje is en wanneer het geleverd wordt . Meestal staat er dan in de app (bezorgtijd is nog niet bekent) .
Dat klopt maar dat is wel te zien bij ali zoals douaneafhandeling etc. En dan is het bij lokale verzender en is het eigenlijk altijd een dag later afgeleverd.
Re: ervaringen met retour zenden van creality product
Geplaatst: 12/04/25, 10:55
door 3DWim
Banditoz schreef: ↑12/04/25, 07:04
Dat klopt maar dat is wel te zien bij ali zoals douaneafhandeling etc.
De douane verandert ook geen track code.
Dat een item dan de volgende dag er is kan kloppen maar de laatste tijd gaat het hier met postnl vaak niet meer op.
Re: ervaringen met retour zenden van creality product
Geplaatst: 12/04/25, 12:17
door MB512
Nou, Creality heeft woord gehouden.
Zojuist de nieuwe zending binnen gekregen.
Ze hadden in de mail al wel aan gegeven dat de high combo niet op voorraad was.
Maar dat ik een lossen High printer en een losse CFS kreeg.
In feite dus gewoon hetzelfde.
Misschien zelfs beter want er zitten nu materialen bij de CFS die bij de High Combo als set niet bij zaten, zoals een 1.5 meter lange verbindings kabel voor de CFS naar de printer,extra tube`s en extra lang, en een blaasbalgje.
Printer gemonteerd en deze is in orde.
Mijn reis door multicolor printen kan beginnen.
Re: ervaringen met retour zenden van creality product
Geplaatst: 12/04/25, 14:50
door Wim62
Kijk dat hebben ze mooi opgelost voor jou .