Pagina 1 van 1

Sovol SV06+ met wat upgrades (KLIPPER)

Geplaatst: 28/06/25, 23:50
door omewillem
Hallo! Ik ben vrij nieuw op dit forum, maar toch ga ik een poging wagen om mijn huidige printer te verkopen.

Ik heb op dit moment een Sovol SV06+, nieuw zo'n 300 euro bij 3DJake.
Er zitten een aantal upgrades op / extra dingen bij:
- Klipper scherm (soort ingebouwde Raspberry PI met Klipper, maar dan dus met een scherm ingebouwd)
- Nieuw hotend (met dus een nieuwe nozzle)
- Extra nozzles (van 0.2mm tot 1.00mm, die mag je erbij hebben)
- 1KG filament (gewoon zodat je kunt beginnen)

Ik zoek zo'n 150-200 euro ervoor, dit is ongeveer de helft van mijn eigen kosten dit laatste jaar.
Maar elk bod is welkom.

Afbeelding

Groetjes!
Als je meer fotos nodig hebt dan moet je 't maar zeggen!

Re: Sovol SV06+ met wat upgrades (KLIPPER)

Geplaatst: 29/06/25, 00:42
door Ch3vr0n
 ! Bericht van: Ch3vr0n
Hoe men foto's toevoegt is al meermaals uitgelegde doorheen het forum. Daarom is er ook een zoekfunctie, en een FAQ. viewtopic.php?t=6

Geplaatst: 29/06/25, 01:36
door omewillem
Ah dankjewel, ik gebruik amper forums en tis laat dus heb dat eventjes gemist. Excuus daarvoor!!

Geplaatst: 29/06/25, 08:57
door Rob52

Geplaatst: 29/06/25, 12:41
door omewillem
Ja, had het al gezien Rob.

Geplaatst: 29/06/25, 15:43
door 3DWim
omewillem schreef: 28/06/25, 23:50 Hallo! Ik ben vrij nieuw op dit forum, maar toch ga ik een poging wagen om mijn huidige printer te verkopen.
Ben je dus alleen maar aangemeld hier om te verkopen?

Geplaatst: 29/06/25, 15:49
door omewillem
Grotendeels wel, ben juist opzoek naar een printer die niet zo groot is. Daarom verkoop ik deze, hierna ga ik om advies vragen en hopelijk een nieuw avontuur tegemoet. Is dat zo erg dan?

Geplaatst: 29/06/25, 22:09
door PrintEngineer
Je kunt je vragen nu ook al stellen als je wilt. Kleinere printers zijn een beetje uit het straatbeeld aan het verdwijnen. Ze worden i.p.v. kleiner alleen maar groter. Dat komt mede doordat steeds meer printers met technieken als AMS worden uitgerust. Hoe meer je erop en aan sleutelt, des te groter wordt de printer. Naar een kleinere printer moet je dus wel even zoeken

Geplaatst: 29/06/25, 23:11
door omewillem
Ik zat te kijken naar een Bambulab A1 mini, die heeft een printbed van 18cm3, das ruim 3x zo klein als mijn huidige. Ook had ik gehoord dat deze vrij stil was in vergelijking tot andere printers.

Geplaatst: 30/06/25, 08:47
door Ch3vr0n
De A1 serie is fluisterstil want die worden qua electronica uitsluitend passief gekoeld

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk

Geplaatst: 30/06/25, 14:23
door omewillem
Ja, dat is fijn. Daarom wil ik ook de A1 mini aanschaffen hierna, het is een stuk stiller, en ook kleiner. Het staat op mijn kleine kamer, en met deze huidige grote printer is dat ook best wel naar.

Dus, als iemand een bod wilt doen op mijn printer, zeg 't maar!

Geplaatst: 30/06/25, 15:50
door Ch3vr0n
Dan zou ik em nu alvast wel aanschaffen. Bambu heeft momenteel hun verjaardagsactie en je gaat em nadien tot volgend jaar niet meer goedkoper vinden. Der is nog wel de korte black friday, en de iets langer "end of year sale", maar geen van beide gaan em goedkoper hebben dan tijdens hun verjaardagsactie.

De A1 mini combo staat bij bambu lab nu aan 319€, de A1 mini (zonder AMS) aan 179€! terwijl die anders 319€ is. 44% korting