Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
En hoe kun je dit voorkomen.Filament droge opslag
-
PrintEngineer
Het is denk ik lastig te voorkomen. Als de fabrikant het filament al behoorlijk strak op de rol heeft gedraaid zit er stress in het materiaal. Dus in die zin kan je er niet veel aan doen
Tja ik weet niet waarom, maar ik heb iets met Orcabot printers
Dus ze moeten het filament losser oprollen ?
Maar dan hebt je weer het probleem dat het in de knoop kan raken , en dat is ook niet bevorderlijk als je met eel lange print bezig bent en niet thuis bent . dus met andere woorden die stress van het filament zit gewoon tussen de oren
Maar dan hebt je weer het probleem dat het in de knoop kan raken , en dat is ook niet bevorderlijk als je met eel lange print bezig bent en niet thuis bent . dus met andere woorden die stress van het filament zit gewoon tussen de oren
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa mk4S
Wim
Prusa mk4S
-
PrintEngineer
Het is niet aan mij wat de fabrikant moet doen. Je mag toch aannemen dat ze zelf het beste weten wat je wel en niet moet doen
Het zijn en blijven chinezen die zijn niet zo slim als jij .
Met vriendelijke groet
Wim
Prusa mk4S
Wim
Prusa mk4S
-
PrintEngineer
Dit heeft weinig met slim zijn te maken. Wie wil weten hoe iets in elkaar steekt gaat op zoek naar verklaringen en probeert het zelf uit.
Chinezen zijn zeker niet dom maar wel erg zakelijk. Ze spelen handig in op onze behoeften en doen de recht geaarde Nederlander een groot plezier door lekker goedkoop te zijn. En achteraf vinden we dat er geklaagd mag worden over de kwaliteit waar je bijna niets voor hebt betaald
Chinezen zijn zeker niet dom maar wel erg zakelijk. Ze spelen handig in op onze behoeften en doen de recht geaarde Nederlander een groot plezier door lekker goedkoop te zijn. En achteraf vinden we dat er geklaagd mag worden over de kwaliteit waar je bijna niets voor hebt betaald
Valt wel mee hoor, ik heb o.a. Sunlu voor weinig (12 euro per rol) en ik heb niks te klagen.PrintEngineer schreef: ↑11/02/25, 21:28 Ze spelen handig in op onze behoeften en doen de recht geaarde Nederlander een groot plezier door lekker goedkoop te zijn. En achteraf vinden we dat er geklaagd mag worden over de kwaliteit waar je bijna niets voor hebt betaald
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in