Pagina 1 van 1

Nieuwe gebruiker

Geplaatst: 13/04/23, 08:52
door djenn
Hallo allemaal, Ik ben Joop en heb me hier aangemeld omdat ik graag lees over technologieën die ik zelf ook gebruik.
Ik ben een eenvoudige gebruiker dwz ik gebruik mijn printers, een anycubic photon mono se en een ender 3 s1, vooral om onderdeeltjes te printen voor projecten met een arduino en andere knutsel projecten.
Ik ben niet zo van het tweaken om een net iets gavere of net iets snellere print te krijgen maar het moet functioneel en bruikbaar zijn en lelijke randjes snij of schuur ik er wel af.
Maar ik heb er wel veel lol in om een goede maatvoering te krijgen(dus toch tweaken :-)
Ik vind het ook leuk om over verbeteringen aan de printers te lezen zodat die b.v. langer doen met de onderdelen die ze gebruiken.
Zo heb ik met veel belangstelling een filmpje gezien van een man die voor een beschadigde lcd van zijn resin printer zelf een nieuw gepolariseerde film aanschafte en zo die lcd weer werkzaam maakte, en heb ik zelf een screen protector gemaakt voor mijn mono se van een transparate laserprinter sheet, zodat gemorste resin niet direct vastkleeft op de lcd en dus veel langer mee gaat.
Dat was het wel een beetje voor nu.

Print ze!

Re: Nieuwe gebruiker

Geplaatst: 13/04/23, 15:52
door Wim62
Hoi Joop welkom op dit forum , en veel lees plezier .
Zoals sommige het ook zeggen , wij zijn gek op afbeeldingen .

Re: Nieuwe gebruiker

Geplaatst: 16/04/23, 11:40
door Lourens
Welkom hier Joop.

Re: Nieuwe gebruiker

Geplaatst: 16/04/23, 13:25
door 3DWim
Welkom Joop.

Re: Nieuwe gebruiker

Geplaatst: 16/04/23, 14:43
door Frits
Welkom.