Pagina 1 van 1

Arthas Menethil van Lordaron

Geplaatst: 14/07/23, 19:53
door DanCooper
Voor diegenen die vertrouwd zijn met World of Warcraft is Arthas natuurlijk een bekend personage.
Gambody heeft een figuurtje van Arthas in hun gamma, deze heb ik dus aangeschaft en ben beginnen printen met de Halot One.

Als eerste was zijn bovenlichaam aan de beurt :
Afbeelding
Gebruikte resin : Elegoo Washable Clear Blue.

Van de volgende prints van dit figuurtje heb ik geen foto's van de ongeschilderde onderdelen genomen, echter wel van de "bouw" en schilderwerken :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo, dat is het voor het ogenblik, ik ben geen ervaren figuurschilder maar ben toch tamelijk tevreden over het resultaat.

Toegevoegd in 2 minuten 20 secondes:
Oeps, ik zie net dat ik dit in het verkeerde subforum heb geplaatst, misschien kan een moderator dit naar de resin-afdeling verplaatsen ?

Re: Arthas Menethil van Lordaron

Geplaatst: 14/07/23, 20:38
door Banditoz
Ik denk niet dat ik het mooier kan 😊 . Netjes hoor.

Re: Arthas Menethil van Lordaron

Geplaatst: 15/07/23, 09:30
door Barbara
Schitterend resultaat!

Re: Arthas Menethil van Lordaron

Geplaatst: 15/07/23, 11:18
door 3DWim
DanCooper schreef: ↑14/07/23, 19:55 ..., ik ben geen ervaren figuurschilder maar ben toch tamelijk tevreden over het resultaat.
Ik denk dat dat een verkeerde inschatting is.
Ziet er prima uit.

Re: Arthas Menethil van Lordaron

Geplaatst: 15/07/23, 14:35
door DanCooper
Bedankt mensen, ondertussen is er nog een beetje verder aan gewerkt, maar nu moet ik wachten op verffilters om de resin te verversen want de laatste print was mislukt (hamer losgekomen).
Afbeelding

Re: Arthas Menethil van Lordaron

Geplaatst: 15/07/23, 16:22
door Frits
Je bent heel creatief bezig. Wie zegt dat je niet kunt schilderen?? :shock:

Re: Arthas Menethil van Lordaron

Geplaatst: 15/07/23, 16:36
door Ch3vr0n
DanCooper schreef: ↑14/07/23, 19:55 Oeps, ik zie net dat ik dit in het verkeerde subforum heb geplaatst, misschien kan een moderator dit naar de resin-afdeling verplaatsen ?
Fixed :)