Geluid Bambu Lab P1Pen P1S

Is je keuze van 3D-printer gemaakt en aangekocht, maar je hebt nadien nog een vraag? Heb je een probleem met een 3D print, en zoek je hulp? Dan is dit z'n plek.
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 9 months en 1 week old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
Banditoz
Berichten: 136
Lid geworden op: 04/12/22, 13:49
Netherlands

#11

Bericht door Banditoz »

Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:

Ik heb mijn printers gewoon in de huiskamer staan en tijdens printen is het grootste geluid wat ik hoor de ventilatoren. Die van de voeding hoor ik het meeste dus die wil ik nog een keer aanpassen maar ik kan gewoon tv kijken tijdens het printen. Als ik op normale snelheden print prima te doen dus. Sneller printen = meer geluid bij elke printer.
Hobby gebruiker, ender 3 pro met bigtreetech manta E3EZ met klipper/mainsail, ender 5 pro met skr mini e3v3, bigtreetech cb1 met klipper/mainsail en orbiter extruder met orbiter sensor en een creality k1.
Gebruikersavatar
Richard_3D
Berichten: 11
Lid geworden op: 10/04/23, 08:41
Netherlands

#12

Bericht door Richard_3D »

OOOO joepie de poepie toch nog wat positieve opmerkingen over het geluid wat een 3d printer maakt.
Dan denk ik dat de bestelling binnenkort toch gaat plaatsvinden.
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 588
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#13

Bericht door Ch3vr0n »

Ik ga me volgend jaar mogelijk de X1C met AMS (x4 zelfs als het binnen budget past) aanschaffen tijdens groot verlof. Daar is dit jaar geen budget voor.

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Barbara
Berichten: 58
Lid geworden op: 31/12/22, 20:46
Netherlands

#14

Bericht door Barbara »

@Richard_3D
Ik heb ook helemaal niet gezegd dat ik problemen heb met het geluid dat mijn P1P maakt.
Maar wat voor de een als acceptabel klinkt, kan voor een ander een hel zijn, helemaal als het geluid van de buren afkomstig is.
Mijn insteek is 'voorkomen is beter dan genezen', als de buren niet hoeven te komen klagen, des te beter.
Ik vind de P1P een super printer, absoluut niets mis mee.
Bambu Lab P1P met AMS
Creality Ender 3
Cura 5.3.1
Bambu Studio
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast