Pagina 1 van 1

Ed stelt zich voor

Geplaatst: 03/08/23, 07:39
door 3DVerm
Kom er er ook net achter dat dit forum weer terug is was ook wel actief op het oude forum. Ben benieuwd wat er zoal voorbij gaat komen en misschien leren we weer wat nieuwe dingen. :D

Heb zelf wel wat printers ben niet echt een leek, ik bouw en verbouw ze kant en klare printers zijn leuk voor productie.

Zag al wat oud gediende voorbij komen dus laten we er maar weer een gezellige tijd van maken

Gr Ed

Re: Ed stelt zich voor

Geplaatst: 03/08/23, 19:08
door 3DWim
Welkom Ed,
Wat deed je ook al zoal op het oude forum ?

Re: Ed stelt zich voor

Geplaatst: 03/08/23, 21:53
door 3DVerm
Lezen en af en toe wat vragen maar ja dat is al weer een tijd je geleden. En inmiddels al weer wat printertjes verder met succes en en met spijt maar dat ter zaken. En we gaan weer eens zien of we wat bij kunnen leren. Ben wel weer blij dat er een Nederlands forum is lees toch wat lekkerder.

Re: Ed stelt zich voor

Geplaatst: 03/08/23, 22:24
door Ch3vr0n
Zal voorlopig iig NL blijven, te weinig internationaal verkeer anderzijds.

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Re: Ed stelt zich voor

Geplaatst: 04/08/23, 21:42
door 3DVerm
Zal niet veel internationaal verkeer reageren op een Nederlands forum denk ik uitzondering daar gelaten

Re: Ed stelt zich voor

Geplaatst: 04/08/23, 23:30
door Ch3vr0n
Klopt, maar het is er wel ;) kan ik opvolgen in google search console. Frans zou misschien een optie zijn dan zou theoretisch het franstalige deel van België kunnen worden bediend en Luxemburg (provincie België) en Land, en dan zouden we echt het forum van de benelux zijn :) Maar daar spreek ik niet genoeg frans voor om te kunnen modereren en begrijpen.

Re: Ed stelt zich voor

Geplaatst: 05/08/23, 14:13
door 3DWim
Welkom Ed,
Wat deed je ook al zoal op het oude forum ?

Toegevoegd in 1 minuut 9 secondes:
Wil je over de grens dan wordt het Engels. Dan moet iedereen er even veel moeite voor doen.

Re: Ed stelt zich voor

Geplaatst: 05/08/23, 15:40
door Ch3vr0n
Wat ik ook zou doen eventueel. Der komt dan eerst een dedicated feedback topic rond.

Re: Ed stelt zich voor

Geplaatst: 06/08/23, 05:18
door 3DVerm
Ch3vr0n schreef: 04/08/23, 23:30 Klopt, maar het is er wel ;) kan ik opvolgen in google search console. Frans zou misschien een optie zijn dan zou theoretisch het franstalige deel van België kunnen worden bediend en Luxemburg (provincie België) en Land, en dan zouden we echt het forum van de benelux zijn :) Maar daar spreek ik niet genoeg frans voor om te kunnen modereren en begrijpen.

Hou het maar lekker bij Nederlands want Frans kent mij wel maar ik Frans niet :D

Toegevoegd in 2 minuten 3 secondes:
3DWim schreef: 05/08/23, 14:14 Welkom Ed,
Wat deed je ook al zoal op het oude forum ?

Toegevoegd in 1 minuut 9 secondes:
Wil je over de grens dan wordt het Engels. Dan moet iedereen er even veel moeite voor doen.
Gaat niet om de moeite maar soms in Nederlands lezen en schrijven ook lekker :D