Pagina 1 van 1

Nieuw??

Geplaatst: 28/09/23, 21:33
door WillemS
Hoi, ik weet eigenlijk niet of ik nieuw ben op dit forum. Ik ben een tijdje actief geweest op een 3d forum maar door omstandigheden heb ik er een hele tijd niks meer mee gedaan, lijkt erop dat dat forum niet meer bestaat. Of misschien was het wel hier?? Ik kon in ieder geval niet inloggen. Mijn printer (ender 5 eerste generatie heb ik ook al een tijd niet gebruikt) Maar alles terzijde ik ben weer actief.
Groet Willem.

Re: Nieuw??

Geplaatst: 28/09/23, 21:37
door Ch3vr0n
Het kan zijn dat je op .nl 'actief' was. De vorige beheerder heeft er een tijdje geleden van de ene op de andere dag de stekker uit getrokken en plaatste een bericht rond 'rolverdeling, updates en onderhoud'. Dat hield enkele maanden aan, zonder enig nieuws en geen contact.

Dus gezien ik over de technische middelen beschikte en na wat overleg op cnc forum, heb ik de boel nieuw leven in geblazen.

Dus op .eu ben je 'nieuw'.

Welkom terug.

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Re: Nieuw??

Geplaatst: 15/11/23, 11:41
door WillemS
Thanks, zoals je nu vast wel merkt doe ik niet veel met het forum. Het blijft vooral bij zoeken naar oplossingen. ;)

Re: Nieuw??

Geplaatst: 15/11/23, 17:18
door Ch3vr0n
Da's niet erg, lezen is ook actief zijn ook al plaats je niet veel. En heb je een vraag dan is het forum der om die te stellen ;)

Re: Nieuw??

Geplaatst: 15/11/23, 18:10
door 3DWim
WillemS schreef: 15/11/23, 11:41 Het blijft vooral bij zoeken naar oplossingen.
Tis wel fijn om te horen dat een oplossing ergens voor geholpen heeft. En foto's vinden we ook top.