Pagina 1 van 1

Pause en restart

Geplaatst: 21/10/23, 14:18
door DannyBoy
Om een insert te doen moet het printen pauzeren. Na het plaatsen van de insert en de print opnieuw wordt gestart, worden de temperatuur van de nozzle en het bed op 0 gezet.
Ik heb de laatste firmware geÎnstalleerd en maak gebruik van de Creality Slicer. Wat zie ik over het hoofd?

Re: Pause en restart

Geplaatst: 21/10/23, 15:13
door 3DWim
Wat je over het hoofd ziet?
Wel iets meer vertellen wat je doet en vooral waarmee.
En als je langer hier lid wilt blijven (is best leerzaam hier) is iets meer info over waarom je print, hoe lang al etc. Is niet verplicht om je voor te stellen maar wel zo welkom.

Geplaatst: 21/10/23, 15:50
door Wim62
In Creality Slicer zal het wel het zelfde werken als in cura .
Ga in je slicer naar extensies - nabewerking -g-code wijzigen - pause at height .

Of kijk hier eens https://www.3dprintgorilla.com/ender-3- ... ume-print/

Ik neem aan dat je een Creality printer hebt .

Geplaatst: 21/10/23, 16:21
door Ch3vr0n
Bedoel je dat de nozzle en printbed volledig afkoelen, nadat je de insert plaatst waardoor de print loskomt en mislukt bijvoorbeeld? Da's niet normaal. De Creality Slicer is gebaseerd op Cura en vind ik persoonlijk te beperkt en komt achter qua updates. In de oficiële Cura moet dat gewoon mogelijk zijn met een post processing script en een "pauze op laaghoogte" toe te voegen. In geen geval zou het bed noch de nozzle mogen afkoelen onder normale omstandigheden.

Geplaatst: 21/10/23, 16:59
door Wim62
@ Ch3vr0n Dat had ik ook al geschreven , dubbel post 🤣