Te koop anet a6

Anet

3D printers of andere 3d hardware gezocht en te koop.
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 2 months en 3 weeks old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
henryschippers2023
Berichten: 66
Lid geworden op: 30/06/23, 19:35
Netherlands

Te koop anet a6

#1

Bericht door henryschippers2023 »

Te koop anet a6 met veel filament

Toegevoegd in 2 minuten 1 seconde:
Helaas lukt het niet om de bestanden toe te voegen,
Voor fotos graag een pb, dan stuur ik se via whatsapp
Tecumseh
Berichten: 31
Lid geworden op: 15/10/22, 13:29
Netherlands

#2

Bericht door Tecumseh »

Kun je jouw bericht aanpassen volgens de richtlijnen? Ik mis onder andere eventuele modificaties en richtprijs.
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 478
Lid geworden op: 25/09/22, 16:57
Locatie: Gendringen
Netherlands

#3

Bericht door Rob52 »

henryschippers2023 schreef: 25/01/24, 19:45 Helaas lukt het niet om de bestanden toe te voegen,
Ik heb je dat hier ook al een keertje stap voor stap uitgelegd. Is echt niet moeilijk.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
henryschippers2023
Berichten: 66
Lid geworden op: 30/06/23, 19:35
Netherlands

#4

Bericht door henryschippers2023 »

Krijg de melding dat er iets mis is met de pixels:
Iets met hoogte en breedte aangeduid in pixels

Hep de foto via de bijlage optie gemaakt maar die weigert dienst 😎
Wim62
Berichten: 332
Lid geworden op: 25/09/22, 17:12
Locatie: Arnhem
Netherlands

#5

Bericht door Wim62 »

Toch maar eens de verkoop regels doorlezen .

Verplicht:
Onderwerp: Moet het exacte printer model bevatten.
Zoekertje inhoud:
Voor OEM FDM/FFF printers: In originele uitvoering of als deze aangepast werd. Uitzondering hierop zijn zelfbouw printers, gezien deze per definitie geen "standaard" configuratie hebben. Is de printer aangepast, dan moeten de aanpassingen worden vermeld.
Voor resin printers: Bouwvolume vermelden
Zelfbouwprinters: Moeten minimaal de basis hardware informatie bevatten zoals Moederbord type, extruder type, hotend type en bouwvolume.
Minimaal 3 foto's in de huidige staat van de printer (ofwel als bericht bijlage, ofwel naar externe afbeelding hoster)
Vraagprijs: Een vraagprijs moet vermeld worden, hierbij kan worden aangegeven of deze al dan niet bespreekbaar is of vaste prijs.
OS: Daar er meerdere types firmware zijn voor een printer is het vermelden van het OS een noodzaak.
Oplevering: Ophalen of verzenden (al dan niet op risico van de koper)
Verkocht? Dan moet een zoekertje als verkocht worden gemarkeerd. Dat kan door de topic starter gedaan worden door op het V-tje te klikken bovenaan een van de berichten. Gewijzigde titels met een manuele tag, zullen worden aangepast.

Sterk aanbevolen (niet verplicht):
Printer leeftijd
Originele factu(u)r(en) al dan niet aanwezig.
OS versie vermelden
Voor zelfbouwprinters: stepper drivers vermeldt, aantal steppermotors voor de Z-as (al dan niet individueel aanstuurbaar)
Accessoires: Zijn er reserve onderdelen? Voor Resin printers: is er een was- en/of uithardingsstation inbegrepen
Onderwerpen die niet de verplichte informatie bevatten kunnen mogelijk worden verwijdered of gesloten tot de verplichte info aanwezig is. Feedback rond deze richtlijnen en beperking is welkom via de gekende weg. Ofwel in het feedback subforum, of een PM naar me.
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 478
Lid geworden op: 25/09/22, 16:57
Locatie: Gendringen
Netherlands

#6

Bericht door Rob52 »

henryschippers2023 schreef: 26/01/24, 08:25 Krijg de melding dat er iets mis is met de pixels:
Iets met hoogte en breedte aangeduid in pixels
Dat kan wanneer je te grote foto's wilt uploaden.

Dat kun je heel eenvoudig aanpassen door elke foto te openen in Paint, dat standaard op elke Windows pc is geïnstalleerd.
Klik vervolgens op het symbooltje om de grootte aan te passen.

Paint grootte.jpg


Kies vervolgens het percentage waarmee je wilt verkleinen. Bijvoorbeeld 50%. Je hoeft dit alleen voor horizontaal of verticaal in te vullen. Aangezien ze gekoppeld zijn verandert de andere gelijk mee. Klik op OK.

Paint grootte2.jpg


Sla het bestand nu op en je kunt als het goed is de afbeelding nu wel plaatsten. Is hij nog te groot dan moet je een kleiner percentage kiezen.

Paint grootte3.jpg
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
henryschippers2023
Berichten: 66
Lid geworden op: 30/06/23, 19:35
Netherlands

#7

Bericht door henryschippers2023 »

Jaja😌 een boekwerk aan regels waar ik de ballen verstand niet van hep, en in de meeste gevallen niet weet te vinden of kan vinden op het www en aangezien ik hem op mp hep staan, dit forum alleen als ik m niet verkoop in aanmerking komt qwa foto is er op de printernaam genoeg te vind op www
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 478
Lid geworden op: 25/09/22, 16:57
Locatie: Gendringen
Netherlands

#8

Bericht door Rob52 »

Er is ook zoiets als een gulden middenweg. Je vertelt nu eigenlijk niks van de printer, zoiets als te koop Fiat500, nieuwe banden. Zoek het verder maar uit. Een potentieel koper ziet graag wat meer info zoals leeftijd, staat waarin die verkeert, modificaties, vraag- of richtprijs. Dat is toch wel het minste lijkt me. Ik kan hem op MP ook niet vinden, dus misschien dat een linkje dan iets zou helpen.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 568
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#9

Bericht door Ch3vr0n »

 ! Bericht van: Ch3vr0n
Graag voor maandagavond de verplichtte info toevoegen zodat potentiële kopers zich een degelijk idee kunnen vormen. Zoniet zal ik genoodzaakt zijn hier een slotje op te gooien. Lukt het je echt niet die info zelf toe te voegen, dan mag je me een pm/email sturen met die info en bewerk ik zelf het topic met die info.
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
henryschippers2023
Berichten: 66
Lid geworden op: 30/06/23, 19:35
Netherlands

#10

Bericht door henryschippers2023 »

Ik heb al geintereseerde op mp, zal de link in de loop van de dag doorsturen

Toegevoegd in 8 minuten 30 secondes:
Hij heeft 22x22x30cm (ik kan me iewat vergissen)
Print volume, heeft verwarmd bed en draait onder marlin firmware, kan eventueel tegen meerprijs met een abdroid tv box en 2 webcams geleverd worden, om hem op afstand te bedienen, mbh van octopi info is op dit forum te vinden, ik zelf hep er een begin aan gemaakt, maar hep het niet voltooid.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten