Pagina 1 van 1

JanVe stelt zich voor

Geplaatst: 05/10/22, 17:05
door JanVe
Hallo allen,

Mijn naam is Jan Ve... en woon in Delft.
Nadat ik met pensioen was gegaan heb ik 9 jaar geleden mijn FDM-printer gebouwd met onderdelen uit de bouwmarkten en veel uit China.
De laatste tijd waren er steeds meer mislukte printjes wat ik wijt aan slijtage van onderdelen. Ik heb toen besloten om geen tijd en geld meer in reparatie van de printer te investeren en heb toen een Resin-printer gekocht. Omdat dit weer een nieuw terrein is ben ik weer gaan speuren op fora en kwam er achter dat 3Dprintforum.nl, waar ik in het verleden gebruik van maakte, nu verder was gegaan als 3Dprintforum.eu.

Mijn andere hobby's zijn o.a. Home Automation, knutselen met Raspberry pi's en programmeren met Android.

Re: JanVe stelt zich voor

Geplaatst: 05/10/22, 17:08
door Ch3vr0n
Nog een nieuw gezicht voor me, welkom bij de club. Ook via e-mail doorverwezen of het nieuwe forum op een andere manier gevonden. Ongewone familienaam voor me, aziatische ondertoon/roots? Geen probleem hoor als je dat liever niet zegt, gewoon nieuwsgierig.

Neem een kijkje in de lounge aankondigingen om alle nieuwe functies tov het oude forum te ontdekken!

Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk


Re: JanVe stelt zich voor

Geplaatst: 05/10/22, 19:22
door JanVe
Ik had de oude site nog als bladwijzer in mijn browser staan en bij aanklikken zag ik dat deze niet meer bestond. Zoeken op '3dprintforum' leide mij naar deze site.
Jan Verhaar

Re: JanVe stelt zich voor

Geplaatst: 05/10/22, 20:36
door Ch3vr0n
mooi zo, blij je te hebben!