Gcode upload lukt niet

Heb je een opmerking rond het beheer van het forum, suggesties, of aankondigingen of wil je gewoon je ongezouten mening kwijt? Dan kan je dat hier doen.
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 2 months en 2 days old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
marssssssie
Berichten: 26
Lid geworden op: 19/11/23, 09:56
Netherlands

Re: Logo van print op usb stick

#1

Bericht door marssssssie »

Wim62 schreef: 20/02/24, 21:27 Volgens mij heeft hij een Creaty K1 .
Klopt idd

Toegevoegd in 1 minuut 1 seconde:
Wim62 schreef: 20/02/24, 21:09 Als je nu die bewuste file met ons deel , dan kunnen we kijken hoe we deze voor jou zichtbaar en leesbaar kunnen maken met uitleg hoe je het zelf kunt of moet doen .
En als je zelf verder wil rommelen is ook goed , maar vraag dan hier niet om raad .
Die file wil ik best delen, maar ik gaf al aan eerder dat ik niet weet hoe ik de file moet uploaden.
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 477
Lid geworden op: 25/09/22, 16:57
Locatie: Gendringen
Netherlands

#2

Bericht door Rob52 »

Simpel als bijlage. Die mogelijkheid staat onder je antwoordvenster als tabblad wanneer je voor de Volledige bewerker & voorbeeld functie gaat door op de knop onder het "snelle" antwoordvenster te klikken.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Banditoz
Berichten: 135
Lid geworden op: 04/12/22, 13:49
Netherlands

#3

Bericht door Banditoz »

Ik zal eens kijken of op mijn K1 usb stick nog iets staat. Ik heb die stick nog niet eens uit het doosje gehaald. Mijn K1 print prima via creality slicer, orca slicer en cura. En ik download altijd het liefst de laatste versie anders lig je meteen achter soms.
Hobby gebruiker, ender 3 pro met bigtreetech manta E3EZ met klipper/mainsail, ender 5 pro met skr mini e3v3, bigtreetech cb1 met klipper/mainsail en orbiter extruder met orbiter sensor en een creality k1.
marssssssie
Berichten: 26
Lid geworden op: 19/11/23, 09:56
Netherlands

#4

Bericht door marssssssie »

Ik heb de g-code op geslagen al txt bestand, anders deed hij het niet, kreeg ik foutmelding, hoop dat je er iets aan hebt..ik heb dit bestandje even gekozen omdat ik hier ook een foutmelding kreeg.

Bedankt iig

Toegevoegd in 28 secondes:
Rob52 schreef: 21/02/24, 18:21 Simpel als bijlage. Die mogelijkheid staat onder je antwoordvenster als tabblad wanneer je voor de Volledige bewerker & voorbeeld functie gaat door op de knop onder het "snelle" antwoordvenster te klikken.
staat erop

Toegevoegd in 2 minuten 24 secondes:
Banditoz schreef: 21/02/24, 18:23 Ik zal eens kijken of op mijn K1 usb stick nog iets staat. Ik heb die stick nog niet eens uit het doosje gehaald. Mijn K1 print prima via creality slicer, orca slicer en cura. En ik download altijd het liefst de laatste versie anders lig je meteen achter soms.
Ik zal wel wat fout doen, ben nog zo groen als de nete met 3D printen, maar als hij print, gaat het ook als een dolle
Bijlagen
Phone_Stand03.gcode.txt
(10.84 MiB) 9 keer gedownload
Banditoz
Berichten: 135
Lid geworden op: 04/12/22, 13:49
Netherlands

#5

Bericht door Banditoz »

Als je nog weinig ervaring hebt zou ik in eerste instantie gewoon de creality slicer gebruiken en je verdiepen in orcaliscer of cura. Op mijn usb stick staan de benchy de kat en de speedtestprint. Die werken allemaal. Ik heb nu je textbestand opgeslagen als gcode en alleen in het bestand even mijn bedtemp naar 60 gezet. Dit bestand werkt gewoon op mijn k1 en is nu aan het printen. Dat je geen foto van je print op het scherm ziet komt omdat er geen thumbnail is toegevoegd vanuit je slicer.

Ik krijg trouwens geen gcode bestand toegevoegd hier, ongeldige bestandsextentie.
Hobby gebruiker, ender 3 pro met bigtreetech manta E3EZ met klipper/mainsail, ender 5 pro met skr mini e3v3, bigtreetech cb1 met klipper/mainsail en orbiter extruder met orbiter sensor en een creality k1.
marssssssie
Berichten: 26
Lid geworden op: 19/11/23, 09:56
Netherlands

#6

Bericht door marssssssie »

Banditoz schreef: 21/02/24, 21:46 Als je nog weinig ervaring hebt zou ik in eerste instantie gewoon de creality slicer gebruiken en je verdiepen in orcaliscer of cura. Op mijn usb stick staan de benchy de kat en de speedtestprint. Die werken allemaal. Ik heb nu je textbestand opgeslagen als gcode en alleen in het bestand even mijn bedtemp naar 60 gezet. Dit bestand werkt gewoon op mijn k1 en is nu aan het printen. Dat je geen foto van je print op het scherm ziet komt omdat er geen thumbnail is toegevoegd vanuit je slicer.
en als je hem door slicer heen haalt, krijg je dan geen melding dat het bestandje niet goed is?
Ik ga proberen wat jij zegt..
IIg dank
Banditoz
Berichten: 135
Lid geworden op: 04/12/22, 13:49
Netherlands

#7

Bericht door Banditoz »

Een gcode kun je niet meer slicen, dat is al gedaan. Een stl bestand moet je nog slicen. Ik heb de print na een aantal lagen gestopt maar hij was netjes opweg met laag 5 inmiddels.
Hobby gebruiker, ender 3 pro met bigtreetech manta E3EZ met klipper/mainsail, ender 5 pro met skr mini e3v3, bigtreetech cb1 met klipper/mainsail en orbiter extruder met orbiter sensor en een creality k1.
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 477
Lid geworden op: 25/09/22, 16:57
Locatie: Gendringen
Netherlands

#8

Bericht door Rob52 »

Banditoz schreef: 21/02/24, 21:46 Ik krijg trouwens geen gcode bestand toegevoegd hier, ongeldige bestandsextentie.
Ik heb het even nagekeken en je hebt gelijk. Ik heb kennelijk zelf ook nooit een gcode bestand geüpload. Gcode wordt niet als geldige extensie ondersteund. Wel een heleboel maar niet deze. Iets voor Ch3vr0n om eens naar te kijken? De geldige bestanden kun je zien als je op de knop gaat staan, hieronder een fotootje daarvan. Wel even vergroten door erop te klikken..

bestanden.jpg
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Gebruikersavatar
Ch3vr0n
Site Admin
Berichten: 565
Lid geworden op: 24/09/22, 12:27
Locatie: Op m'n achterwerk
Contacteer:
Belgium

#9

Bericht door Ch3vr0n »

Ik zal vanavond of dit weekend eens kijken om .gcode en .gcode.3mf als toegelaten extensies toe te voegen

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie

Bambulab X1C + 2 AMS

Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 477
Lid geworden op: 25/09/22, 16:57
Locatie: Gendringen
Netherlands

#10

Bericht door Rob52 »

.3mf zit er al bij, alleen .gcode niet
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten