Pagina 1 van 1

Even voorstellen

Geplaatst: 27/02/24, 19:38
door PaulM
Hallo,

Ik ben Paul, uit het Gentse (Belgiƫ)
Trotse eigenaar van 2 Ultimakers (2+ en 3 extended) en 3 resin printers (Creality Halot Lite, Creality Halot One, en AnyCubic Photon X 6K) met de nodige wash en cure setjes. Oh ja, er slingert hier ook nog ergens een lasergraveer- minifrees machine rond.
Ik heb nog een basis 3D scanner liggen, die ik binnenkort ga vervangen door een iets beter exemplaar.

Beetje uit de hand gelopen hobby dus, met ooit de intentie om in bijberoep op te starten. De medische toestand van mijn echtgenote heeft deze plannen 2-3 jaar in de koelkast gestopt, maar het begint weer te kriebelen. Ik hoop deze zomer terug operationeel te zijn.

Verder heb ik een professioneel verleden (sinds 1995 al...) met 3D CAD/CAM (Siemens NX, SolidWorks, SolidEdge, Inventor,...) , dus ik ontwerp nog regelmatig mechanische zaken en prototypes voor huisgebruik en/of bedrijfjes/vrienden/familie/...

Re: Even voorstellen

Geplaatst: 27/02/24, 21:14
door Wim62
Zit er voor leden hier ook nog een voordeel aan ?

Re: Even voorstellen

Geplaatst: 27/02/24, 21:30
door PaulM
Natuurlijk. Ik heb al ongeveer 8-9 jaar ervaring met 3D printen. Dus advies, raad, tips ... ik geef het met plezier als nodig.

Re: Even voorstellen

Geplaatst: 28/02/24, 01:19
door Ch3vr0n
Yes, nog eens een Belg erbij en eentje die uit de voeten kan met 3d tekenen. Da's dubbele winst, zeldzame combo hier.

Welkom aan boordw, blij je te hebben!

Sent from my Pixel 7 Pro using Tapatalk


Re: Even voorstellen

Geplaatst: 02/03/24, 14:33
door PaulM
Was aangenaam je ontmoet te hebben!
En die draak is echt mooi. Op de foto's al prachtig, maar eens je ze in je handen hebt.....

Re: Even voorstellen

Geplaatst: 02/03/24, 19:44
door Ch3vr0n
Veel plezier met de scanner!

Re: Even voorstellen

Geplaatst: 02/03/24, 21:33
door PaulM
Komt zeker goed! Draaiplateau is besteld, dan kan ik beginnen experimenteren. Nog eens bedankt voor de mooie scanner.