Pagina 1 van 1

Forum update naar 3.3.9

Geplaatst: 06/12/22, 18:02
door Ch3vr0n
Beste Leden,

Zopas de 1e update doorgevoerd naar op software vlak. phpBB werd geupdate van 3.3.8 naar 3.3.9. Update na uitschakelen van een extensie succesvol verlopen. Indien jullie iets merken waarvan jullie denken dit werkte voorheen anders of jullie krijgen ergens een foutmelding, gelieve dit hier te melden. De komende tijd hou ik het zoiezo in de gaten qua updates voor extensies.

Templates moeten ook geüpdate worden maar voorlopig lijkt alles correct te werken na enkel de standaard prosilver de updaten. Graag even een berichtje welke template jullie allemaal gebruiken. Kan ik eventueel opschonen in ongebruikte.

Aan de recente nieuwe leden. Er is een functie (die ik zelf niet kan testen) en dat is het automatische welkomstbericht in jullie pmbox. Krijgen jullie dit bericht?

Dank voor jullie medewerking!

Re: Forum update naar 3.3.9

Geplaatst: 06/12/22, 18:21
door Rob52
Hier prosilver.

Re: Forum update naar 3.3.9

Geplaatst: 06/12/22, 20:18
door Hardy
Ch3vr0n schreef: 06/12/22, 18:02 Zopas de 1e update doorgevoerd naar op software vlak. phpBB werd geupdate van 3.3.8 naar 3.3.9
Ik schrok al, opeens was dit forum ook niet meer bereikbaar😮😓, maar gelukkig is het er weer👌.
Ik gebruik overigens ook prosilver.

Re: Forum update naar 3.3.9

Geplaatst: 06/12/22, 20:33
door Ch3vr0n
Als ik er op den duur de stekker zou uit trekken gaat het niet op één dag tijd zijn. Er gaat dan op zijn minst een bericht zijn waarom en voor overname kandidaten. Dus laat ik dit moment even aangrijpen om te laten weten dat dit niet de komende maanden/jaren zal zijn of er zou wat drastisch moeten gebeuren.

Dus gaat het forum even offline (en er was een melding rond onderhoud), dan zal het ofwel door een fout op de hosting/server/forum zijn, of zoals dit keer effectief onderhoud.

Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk




Re: Forum update naar 3.3.9

Geplaatst: 07/12/22, 12:12
door Puffeltje
Ook hier prosilver in gebruik.

Re: Forum update naar 3.3.9

Geplaatst: 07/12/22, 16:44
door Robbel2005
Prosilver, en NIET de dark mode