De ontwikkelingen op dit gebied volg ik al een tijdje, de integratie van AI in de wereld van het 3D printen. SimplyPrint is een van de nieuwste ontwikkelingen op dit gebied en werkt volgens de ontwikkelaars op vrijwel iedere 3D printer. Nu ben eigenlijk wel benieuwd of er forumleden zijn die dit programma testen of gebruiken?
Het is een vraag uit interesse @Wim62 , zelf ga ik dit niet gebruiken. Maar ben alleen wel benieuwd naar het gebruik hiervan. Want het gaat binnen 5 jaar de hele technische ontwikkeling bepalen
Toegevoegd in 17 uren 5 minuten 23 secondes:
Misschien is het goed om kort uit te leggen waarom ik mij zo interesseer voor de ontwikkeling van AI. Als medewerker van een netbeheerorganisatie zien wij door de komst van AI hele grote uitdagingen ontstaan in het draaiend houden van ons elektriciteitsnetwerk. AI ontwikkeld zich met een ongekende snelheid en het vraagt gigantische hoeveelheden extra energie die ons netwerk in de toekomst niet aan kan. Om een indruk te geven, lees dit artikel eens. Waarschijnlijk voel je jezelf niet geraakt door wat hier wordt geschreven, maar dat gaat in de nabije toekomst toch echt wel het geval zijn. Binnen onze organisatie zijn de zorgen dan ook groot, maar daarbuiten is minder dan 1% van de wereldbevolking zich bewust van de problematiek waar we straks mee te maken gaan krijgen