Pagina 1 van 1
hallo ik ben Nieuw
Geplaatst: 03/11/25, 19:28
door 3DbyPieter
Hallo
ik ben Pieter en ben zins vorig jaar ook een hele grote fan van 3D printers en dingen ik heb er zelf ook een een creality HI ik ben er erg blij mee.
verder maak ik ook filmpjes op youtube over 3D printen en daar ga ik ook mijn nieuwe 3D printer op unboxen. Als u met wilt volgen of een keer een kijkje nemen ik ben te vinden op 3D by Pieter op youtube en tik tok. verder ben ik 13 jaar oud en hou ik nog steeds echt heel veel van 3D printen maar dat heb ik al verteld. dit was een stukje over mij!!
Groetjes 3DbyPieter

Re: hallo ik ben Nieuw
Geplaatst: 03/11/25, 19:56
door Frits
Welkom Pieter. Je hebt er zin in en dat moet je soms ook hebben om er mee door te gaan.
Lees hier lekker mee en je zult ontdekken dat 3D printen ook niet altijd goed en geweldig gaat.
Stel voor je je

eerst bij ons een vraag,
wie weet, weten wij

een oplossing voor het probleem.
We zien ook graag wat je

hebt.

Geplaatst: 03/11/25, 20:21
door Wim62
Hoi pieter hartelijk welkom op deze site .
Ik hebt even op you kanaal gekeken en het ziet er welvarend uit , ik vind het knap dat je dit al doet op jou leeftijd .

Geplaatst: 04/11/25, 07:54
door 3DbyPieter
Heel erg bedankt ik heb er zin in om wat dingen te delen met jullie ik zal vanmiddag even nog wat uploaden. Nogmaals heel erg bedankt.
Toegevoegd in :
Heel erg bedankt ik heb er zin in om wat dingen te delen met jullie ik zal vanmiddag even nog wat uploaden. Nogmaals heel erg bedankt.
Geplaatst: 04/11/25, 10:43
door 3DWim
Hallo en welkom,
Ik hoop dat we veel van en ontwerpen en 3D prints gaan zien.
En niet dat dit verkapte reclame gaat worden voor je YT kanaal.
Geplaatst: 04/11/25, 10:49
door 3DbyPieter
o nee het word zeker geen reclame ik heb alleen aan elk bericht automatich toegevoegd dat mijn link voor mijn kanaal komt te staan dus ook weer onder deze als het niet mag haal ik het weg hoor ik heb daar geen probleem mee

Geplaatst: 04/11/25, 11:34
door Wim62
De verwijzing naar iets is toegestaan in een onderschrift , wordt door meerdere leden gedaan .
Maar wij zijn dol op plaatjes (foto's).
Geplaatst: 05/11/25, 17:34
door 3DbyPieter
Even een snelle. Vraag hoe upload ik een foto ik kom er niet helemaal uit
Geplaatst: 05/11/25, 17:40
door Ch3vr0n
Dat vind je terug in het FAQ forum

Geplaatst: 05/11/25, 19:26
door Rob52