Pagina 1 van 1

Hulp met een ender 3 pro

Geplaatst: 01/12/25, 21:21
door Dirkennino
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar iemand in (de buurt van) Rotterdam die mij en mijn zoontje kan helpen met het werkend krijgen van onze Ender 3-printer. Ik krijg hem niet goed werkend, maar ben dan ook echt een beginner.

Ik heb een autoleveler geinstaleerd, maar hij wilt op een of andere manier niet printen.

Ik heb wel wat printjes met mijn zoon gemaakt, maar die lukte niet goed en nu helemaal niet meer :(

Mocht er iemand zijn die zou kunnen helpen, natuurlijk tegen een passende betaling voor je tijd en moeite.

We kunnen langs komen, of jij kunt bij ons langskomen , wat jij het fijnst vindt.

Ben jij een ervaren Ender-gebruiker / 3D-print hobbyist en heb je zin om te helpen?
Stuur mij dan even een bericht!

Alvast bedankt 🙌

Re: Hulp met een ender 3 pro

Geplaatst: 01/12/25, 22:44
door Rob52
ik wil niet lullig doen, maar waarom een auto level installeren als je totaal onervaren bent. In principe is zo'n ding ook helemaal niet nodig. Maar zet je hem er wel op dan moet de firmware ook worden aangepast. En hij moet correct worden in-/afgesteld. Er zijn al vaker oproepen via het forum gedaan voor hulp ter plekke, maar ik zie dat niet echt van de grond komen. Misschien niet de juiste mensen in de buurt? Ik woon in ieder geval te ver weg, tegen de Duitse grens.

Als je e.e.a. terugbouwt en je volgt een paar YT video's hoe je een printbed goed handmatig levelt dan moet het denk ik best kunnen lukken. Heb je ook al firmware veranderd dan moet je de oude versie weer terugzetten. Maar misschien heb je geluk en meldt zich toch nog iemand aan die bij je in de buurt woont.