74HC4050D (smd)

Onderdeel van display

Zoek je een specifiek onderdeel of heb je een vraag rond een specifiek onderdeel? Dan is dit z'n plek.
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 1 year en 2 months old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Robbel2005
Berichten: 74
Lid geworden op: 01/10/22, 10:43
Belgium

74HC4050D (smd)

#1

Bericht door Robbel2005 »

Door mijn moederbord op te blazen door kortsluiting was ook de display getroffen. Die bleef alleen piepen en kwam niets meer op.
Omdat er alleen een spanningsregelaar en 1 ic opzat, heb ik deze besteld in China. Heb er nu 10 in huis, en de kans dat ik deze nog allemaal nodig zal hebben is wel heel erg klein.
Dus, als er iemand een nodig heeft, kan ik er eentje bezorgen.
Dit kwam uit een MKS 12864 B, en ik wilde deze absoluut terug omdat die veel helderder beeld geeft dan de klassieke 12864 displays.
Helaas is deze uit productie genomen en nergens nog te verkrijgen.In de klassieke 12864 zit trouwens een identiek exemplaar.
Foto vd herstelling. Moest me behelpen met een goedkoop ali soldeerboutje. Helaas kan ik geen gebruik meer maken van de vaccuumpomp en speciale soldeerbouten voor de "sliding techniek" om smd's te desolderen en solderen. Maar het is toch gelukt.
Afbeelding
Tatara A6 - Marlin 2.1.1 - SKR V1.4 - tmc2209 -bltouch - 24V power supply and heaters -E3DV6 bowden
Lourens
Berichten: 68
Lid geworden op: 30/12/22, 18:34
Locatie: Urk
Netherlands

#2

Bericht door Lourens »

Dat ziet er erg netjes uit!
Helemaal als ik bedenk dat je je met de beschikbare apparatuur hebt moeten behelpen.
De Titanic was gebouwd door professionals,
De Ark door amateurs!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten