Pagina 1 van 1

Quote knop

Geplaatst: 19/12/22, 09:33
door Tecumseh
Het valt mij op dat de quote knop bij hele recente berichten niet zichtbaar is. Ik zie net een bericht dat nog geen uur oud is wat ik enkel kan rapporteren. Ik wil echter reageren op een stukje in dat bericht en dat met een quote doen. Nu gaat mij dat handmatig ook wel lukken maar zou liever deze knop meteen zichtbaar hebben, is dat mogelijk?

Re: Quote knop

Geplaatst: 19/12/22, 09:42
door Rob52
De Quote knop voor het laatste bericht is bewust uitgeschakeld omdat veel mensen domweg daar op klikken in plaats van een gewone reactie op een voorgaand bericht te geven. Echter wanneer je een stukje tekst selecteert in het laatste bericht verschijnt er automatisch een Quote pop-up die je kunt aanklikken en dan hoef je verder niks te doen, behalve verder je reactie af te maken.

Re: Quote knop

Geplaatst: 19/12/22, 12:22
door Hardy
Rob52 schreef: 19/12/22, 09:42 De Quote knop voor het laatste bericht is bewust uitgeschakeld omdat veel mensen domweg daar op klikken in plaats van een gewone reactie op een voorgaand bericht te geven.
Wist ik ook niet, maar ondervond ik net zelf, een verstandige optie zo.👍 (sorry voor toch het citeren, moest het even testen).

Re: Quote knop

Geplaatst: 19/12/22, 12:27
door Rob52
Dat stukje tekst selecteren en dan automatisch quoten met de pop-up geldt ook voor andere voorgaande berichten. Maakt het een stukje makkelijker dan het in het verleden was.

Re: Quote knop

Geplaatst: 19/12/22, 17:32
door Ch3vr0n
Yup, citeren voor het laatste bericht is bewust uitgeschakeld zoals vermeld. Dit om te vermijden dat wie rechtstreeks reageert op het laatste bericht, het volledige bericht zou gaan citeren. Manueel citeren gaat echter nog steeds. Een stukje citeren kan dan snel zoals vermeld via de quote popup, en je kan via de tekstbewerker ook nog altijd op de quote knop drukken.

Een volledig overzicht van de talrijke nieuwe functies vind je HIER

Waaronder de multi-quote functie . Meerdere personen in 1x quoten in een handomdraai.