Pagina 1 van 1

Bambu A1 van NTC meltdown naar actief huisbrand gevaar.

Geplaatst: 18/05/26, 20:39
door Ch3vr0n
/* niet van toepassing op dit topic. Oorspronkelijk in m'n X1C zoekertje. *\ Zoals ik aangaf. De machine's die ze maken zijn goed. Ik ben tevreden over de printer op zicht, maar hun gedrag staat me niet meer aan. Ik tag ze al maanden, ik support gaat achteruit, en ze doe niks. Qua filament kan ik niet klagen. Btw, ik heb in de OP aangegeven dat de A1 een smelt risico had met de NTC wel na 8 maanden call-outs richting bambu hier rond en bambu die niks doet is het eindelijk zover en wat ik van kilometers ver zag aankomen.

/* Einde reactie in oorspronkelijke zoekertje *\

Een afgebrande A1 waarvan de vlammen startten aan de kant van de PSU waar het AC board zit met de NTC erop bij oudere toestellen. Benieuwd wat bambu dit keer gaat zeggen. (maar da's off-topic)

Re: Potentiƫel te koop. X1C in goeie staat met tientallen upgrades en reserve onderdelen

Geplaatst: 18/05/26, 21:07
door Wim62
Dus ze hebben niets geleerd van Anet ? of bambu heeft een samenwerking met Anet .

Re: Potentiƫel te koop. X1C in goeie staat met tientallen upgrades en reserve onderdelen

Geplaatst: 18/05/26, 22:41
door Ch3vr0n
Geen kloten. Maar da's een discussie voor een apart topic. Ik ga die berichten FF splitsen naar hun eigen topic

Sent from my Pixel 10 Pro XL using Tapatalk