Even voorstellen
Geplaatst: 23/06/26, 17:05
Hallo allemaal
Ik ben Andy, uit Brussel. Ik houd me nu ongeveer 9 jaar bezig met 3D-printen. Aanvankelijk met een Prusa MK2 en sinds kort met een BambuLab printer. Ik print vooral praktische voorwerpen die ik zelf ontwerp, voor in huis of voor doe-het-zelfprojecten. Voor CAD gebruik ik Fusion.
Ik ben Andy, uit Brussel. Ik houd me nu ongeveer 9 jaar bezig met 3D-printen. Aanvankelijk met een Prusa MK2 en sinds kort met een BambuLab printer. Ik print vooral praktische voorwerpen die ik zelf ontwerp, voor in huis of voor doe-het-zelfprojecten. Voor CAD gebruik ik Fusion.