Pagina 1 van 1

Even voorstellen

Geplaatst: 23/06/26, 17:05
door AndyRB
Hallo allemaal

Ik ben Andy, uit Brussel. Ik houd me nu ongeveer 9 jaar bezig met 3D-printen. Aanvankelijk met een Prusa MK2 en sinds kort met een BambuLab printer. Ik print vooral praktische voorwerpen die ik zelf ontwerp, voor in huis of voor doe-het-zelfprojecten. Voor CAD gebruik ik Fusion.

Re: Even voorstellen

Geplaatst: 23/06/26, 17:52
door Wim62
Welkom Andy , ik zie dat je al een tijdje met 3D printen bezig houd .
In welken richting moet ik zoeken wat jij allemaal maakt , Je weet het foto's zeggen meer dan duizend woorden .

Re: Even voorstellen

Geplaatst: 23/06/26, 18:51
door 3DWim
Welkom Andy,
We zijn inderdaad gek op foto's en handige dingen.

Re: Even voorstellen

Geplaatst: 23/06/26, 19:30
door Frits
Hallo Andy,
Je print al langer dan ik zelf doe. Misschien kan ik wat van jou leren.
Waarom geen Prusa meer?