Pagina 1 van 1

Satje stelt zich even voor.

Geplaatst: 27/06/26, 12:04
door Satje
Goede dag u allen.
Ik ben Rob Vermeer, en heb sinds een paar weekje een nieuwe Bambulab P2S combo printer.
Ik ben nog helemaal nieuw in deze wereld van 3D.
Heb al wat het 1 en ander geprint.
Zelf ontwerpen ben ik nog geen held in.
Maar daar, ga me in verdiepen.
Nu denk je natuurlijk aan de naam Satje, dat komt door mijn satelliet ervaringen.

Re: Satje stelt zich even voor.

Geplaatst: 27/06/26, 20:00
door Frits
Welkom Rob,

3D printen is leuk fascinerend werk, maar je leert het niet in een week.
Dus neem er rustig de tijd voor en begin met iets eenvoudigs. De grotere en indrukwekkende voorwerpen komen later wel.
Als het niet wil lukken zeg het dan gerust. Er is een boel kennis op het forum aanwezig.