Satje stelt zich even voor.
Geplaatst: 27/06/26, 12:04
Goede dag u allen.
Ik ben Rob Vermeer, en heb sinds een paar weekje een nieuwe Bambulab P2S combo printer.
Ik ben nog helemaal nieuw in deze wereld van 3D.
Heb al wat het 1 en ander geprint.
Zelf ontwerpen ben ik nog geen held in.
Maar daar, ga me in verdiepen.
Nu denk je natuurlijk aan de naam Satje, dat komt door mijn satelliet ervaringen.
Ik ben Rob Vermeer, en heb sinds een paar weekje een nieuwe Bambulab P2S combo printer.
Ik ben nog helemaal nieuw in deze wereld van 3D.
Heb al wat het 1 en ander geprint.
Zelf ontwerpen ben ik nog geen held in.
Maar daar, ga me in verdiepen.
Nu denk je natuurlijk aan de naam Satje, dat komt door mijn satelliet ervaringen.