logo printen

Logo printen van 5 cm x 2 cm

Is je keuze van 3D-printer gemaakt en aangekocht, maar je hebt nadien nog een vraag? Heb je een probleem met een 3D print, en zoek je hulp? Dan is dit z'n plek.
marssssssie
Netherlands

logo printen

Bericht door marssssssie »

Goedendag,

Ik doe met mijn werk lood gieten, geen kranen aanleggen maar ouderwets loodgieten (monumentzorg, Historische panden), nu wil ik een logo printen, maar er zit in dat logo een mammoet , nu ben ik best creatief maar zon ding tekenen dat kan ik echt niet.
nu heb ik op internet ook al bedrijven aangeschreven die misschien zon klein logo tje kunnen printen, alleen vergeten ze de mail te beantwoorden, zal er mee te maken hebben dat het maar 1 print is.

Weten jullie misschien een adres waar ik of dat logo kan laten printen, of iemand die een stl bestandje maakt met dat logo?
Het logo bestaat uit paar letters en een mammoet, als ik een geprint afdruk heb, kan ik hem nl in het zand drukken, en vanuit daar verder werken.

Ik betaal er ook gewoon voor, want als dit lukt, dan zitten er met mijn werk meer opdrachten in..

Bedankt iig..
PrintEngineer
Netherlands

Bericht door PrintEngineer »

Printservice bedrijfjes zitten inderdaad niet echt op dit soort kleine print opdachtjes te wachten. Maar waarom probeer je het niet zelf te printen? Op Marktplaats staan vaak hele mooie printers voor weggeefprijzen en dan heb je het geheel zelf in de hand. Je moet het wel even in de vingers krijgen, maar het is zeker geen rocket science
Tja ik weet niet waarom, maar ik heb iets met Orcabot printers
Rob52
Netherlands

Bericht door Rob52 »

Ik zou eerst hier hetgeen je van zou willen printen eens uploaden. Dan is het gemakkelijker te beoordelen.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Barbara
Netherlands

Bericht door Barbara »

Hoe zie je het gebruik van dat logo voor je (bv. hoe groot?). Want met 1 kleine logo-print zie ik nog geen klanten binnenstromen.
En zoals Rob52 hierboven al aangeeft, een afbeelding zegt meer dan 1000 woorden :)
Bambu Lab P1P met AMS
Bambu Lab Studio
(Creality Ender 3) ik zoek hier een goed thuis voor, wie weet er iets
marssssssie
Netherlands

PrintEngineer schreef: 11/06/25, 12:48 Printservice bedrijfjes zitten inderdaad niet echt op dit soort kleine print opdachtjes te wachten. Maar waarom probeer je het niet zelf te printen? Op Marktplaats staan vaak hele mooie printers voor weggeefprijzen en dan heb je het geheel zelf in de hand. Je moet het wel even in de vingers krijgen, maar het is zeker geen rocket science
Ik heb een 3d printer, maar ik kan gewoon niet zo moeilijk tekenen...als ik een mammoet moet tekenen ziet het er waarschijnlijk uit als een platgetrapte walvis...

Toegevoegd in 4 minuten 1 seconde:
Barbara schreef: 11/06/25, 18:25 Hoe zie je het gebruik van dat logo voor je (bv. hoe groot?). Want met 1 kleine logo-print zie ik nog geen klanten binnenstromen.
En zoals Rob52 hierboven al aangeeft, een afbeelding zegt meer dan 1000 woorden :)
ik heb 1 print nodig omdat ik die afdruk maak in de grond om dat vol te gieten met lood, zo heb ik een daarna een loden mal, dat logo willen ze dan op al hun producten hebben, als ik 1 afdruk heb van lood, dan kan ik dat talloze keren herhalen...dus 1 opdrachtgever, kan bijv: zeg ff gek duizenden van die dingen nemen, dan las ik het loden product op een loden product van hen..zo hebben ze der eigenkenmerk.
Wim62
Netherlands

Bericht door Wim62 »

Ik kan ook geen mammoet tekenen maar er zijn zat voorbeelden van een mammoet .
https://www.google.com/search?q=mammoet ... KEAAYsAMY1

Daar zullen best wel een paar voorbeelden tussen zitten .
En met een tekenprogramma B.V. tinkercad of fusion360 kom je al een heel eind .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4S
marssssssie
Netherlands

Ik heb de mammoet weet niet hoe up te loaden

Toegevoegd in 48 secondes:
Wim62 schreef: 11/06/25, 20:12 Ik kan ook geen mammoet tekenen maar er zijn zat voorbeelden van een mammoet .
https://www.google.com/search?q=mammoet ... KEAAYsAMY1

Daar zullen best wel een paar voorbeelden tussen zitten .
En met een tekenprogramma B.V. tinkercad of fusion360 kom je al een heel eind .
Bijlagen
Schermafbeelding 2025-06-11 201615.jpg
3DWim
Netherlands

Bericht door 3DWim »

marssssssie schreef: 11/06/25, 19:59 ... dat logo willen ze dan op al hun producten hebben, ...
En dan wordt jij betaald per afdruk?
Groet,
Wim

To quote or not to quote

Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Wim62
Netherlands

Bericht door Wim62 »

Ik ben bang dat je dit logo niet mag gebruiken , rede het is een logo van een ander bedrijf en dat mag je niet zonder toestemming gebruiken .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4S
marssssssie
Netherlands

ik heb dat logo van hun gehad...ik heb van hun die opdracht..

Toegevoegd in 2 minuten 28 secondes:
3DWim schreef: 11/06/25, 20:33
marssssssie schreef: 11/06/25, 19:59 ... dat logo willen ze dan op al hun producten hebben, ...
En dan wordt jij betaald per afdruk?
Nou, dat moet eerst goedgekeurd worden door een heel kabinet, dan ga je weer een keer de molen door..dan gaan ze zien of het aanslaat op een product, dan ben je ongeveer anderhalf jaar verder, dan word er een keuze gemaakt..
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in