123-3d verzendingsproblemen?

Algemeen forum
Ch3vr0n
Site Admin
Contacteer:
Belgium

123-3d verzendingsproblemen?

Bericht door Ch3vr0n »

Heeft er iemand in de afgelopen week wat besteld bij 123-3d.nl (verzending naar belgië)? Ik heb vorige zaterdag om 21.55 wat kleine spullen (bed klemmen) besteld bij ze. Zou afgelopen maandag in huis moeten zijn geweest. Niet dus, is zelfs nog niet verzonden, en een email hierrond deze middag met leesbevesting, krijg ik wel de leesbevestiging maar geen enkele reactie erop en ook nog steeds geen tracking. We zijn bijna een week verder...

Nog maar een mail gestuurd, maar volgende stap is een chargeback.
Bambulab X1C + 4 AMS

PrusaXL 5 Toolhead Edition

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Wim62
Netherlands

Bericht door Wim62 »

Ik bestel al 7 jaar niet meer bij 123 3D , rede te duur , slechte producten . Er zijn legio andere bedrijven in Europa die veel beter zijn dan 123 3D .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4S
Ch3vr0n
Site Admin
Contacteer:
Belgium

Bericht door Ch3vr0n »

yup, ik bestel ook niet veel meer bij ze, maar ze waren de enige die hadden wat ik zocht. Als ik morgen geen reactie heb is m'n bank de volgende optie en verzoek ik een chargeback. Dat gaat mij niet alleen terugbetalen, maar kost de verkoper zelf ook nog eens geld. Als handelaar wil je er daar niet teveel van hebben of banken kunnen beginnen moeilijk doen :p
Bambulab X1C + 4 AMS

Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing via klipper op een Raspberry PI 5, BigTreeTech SKR Mini E3 v3 & EBB42 v1.2.
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Frits
Netherlands

Bericht door Frits »

In de afgelopen maanden heb ik meerdere bestellingen bij 123 3D geplaatst en die werden allemaal keurig en op tijd geleverd.
Het ging om printers en filament.
Groeten uit Hoogeveen.

3 Printers: Artillery Genius, Anycubic Kobra 3 combo en een Elegoo Neptune 4 plus
Software: ik ontwerp met Design Spark Mechanical 6.0.3 en Cura 5.6.0
Ch3vr0n
Site Admin
Contacteer:
Belgium

Bericht door Ch3vr0n »

Vreemd, bij mij om 3 sets metalen bed klemmen. Die zwarte nog steeds geen nieuws. En nu gaat 123-inkt.be ook beginnen. Gisteren brother labelprinter besteld. Niks verzonden...

Sent from my Pixel 10 Pro XL using Tapatalk

Bambulab X1C + 4 AMS

Rob52
Netherlands

Bericht door Rob52 »

Eigenlijk nooit problemen mee gehad. Met meerdere claims op slecht werkende printer cartridges van eigen merk levenslange garantie en allemaal zonder probleem direct gratis vervangen door nieuwe, zelf degene die al 80% verbruikt waren. Weleens vertraging op verzending onderdelen gehad.

Bedoel je deze klemmen?

Als dat zo is, die kun je bij elke kantoorboekhandel, maar ook bij Action kopen. Bij Action zijn ze geloof ik een euro de 4 of meer. Ik weet niet of ze daar nu nog te koop zijn, maar bij iedere kantoorboekhandel zijn ze bekend onder de naam documentklemmen of papierklemmen.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Ch3vr0n
Site Admin
Contacteer:
Belgium

Bericht door Ch3vr0n »

Zo'n klemmen ja, maar waren hier in de buurt niet te vinden. Ondertussen bericht gehad, en zo zie je nog maar eens dat eerst de communicatie opstarten, en hier eens rondvragen voor men harde maatregelen neemt altijd een goed idee is.

.NL had de bestelling blijkbaar nooit meegegeven met de transporteur. Da's nu wel gehoord. Verzendbevestiging gekregen.

.be zegt 'aantal bestelling de laatste week de hoogte in, daardoor de hoogte in.' daar wacht ik nog op verzending maar ook die hebben gereageerd

Sent from my Pixel 10 Pro XL using Tapatalk

Bambulab X1C + 4 AMS

PrintEngineer
Netherlands

Bericht door PrintEngineer »

Met bestellingen bij 123-3D heb ik eigenlijk nooit problemen gehad, maar dat is natuurlijk geen maatstaf voor hoe anderen het ervaren. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik dit jaar nog maar 1 keer iets bij 123 heb besteld, en de rest uit China laat komen. Je moet dan wat langer geduld hebben en daar heb ik gelukkig genoeg van. Soms is een bestelling er al na een week en het gebeurd ook dat je 2 maanden moet wachten voordat je het bestelde in huis hebt. Daar staat tegenover dat het kostentechnisch interessant is. En dat spullen die uit China komen allemaal goedkope rommel is, is vaak een standaard reactie van mensen met vooroordelen. Meer dan 80% van alles wat ik daar direct bestel draait even lang dan de spullen die je binnen Europa koopt. Want veel van die spullen komen ook gewoon uit China en worden hier met een extra winstmarge doorverkocht. Je koopt dan dezelfde kwaliteit tegen Europese prijzen
Tja ik weet niet waarom, maar ik heb iets met Orcabot printers
Wim62
Netherlands

Bericht door Wim62 »

Ik weet niet wat 123 3D en 123inkt doen , maar ik mijn ogen is het daar geen zuivere koek .
Bij 123 3D kosten de klemmen 4 stuk €6,50 en bij 123inkt 12 stuks €2,03
https://www.123-3d.nl/123-3D-Heated-bed ... -t244.html
https://www.123inkt.nl/123inkt-papierkl ... 76324.html
Zeg het maar .
Met vriendelijke groet
Wim

Prusa mk4S
PrintEngineer
Netherlands

Bericht door PrintEngineer »

Er zijn veel bedrijven die 123 in hun bedrijfsnaam hebben verwerkt. Als je kijkt bij KvK.nl en zoekt op 123 rolt er een hele lijst uit. Bijvoorbeeld 1233D, 123led, 123schoon, 123accu en kabelshop zijn allemaal op hetzelfde adres in Almere gevestigd. 123-inkt heeft vestigingsplaats Nederhorst den Berg. Dit doet mij vermoeden dat het bedrijf uit Nederhorst den Berg van een andere eigenaar is
Tja ik weet niet waarom, maar ik heb iets met Orcabot printers
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in