Na 1,5 jaar staat de printer weer eens aan

Heb je een geslaagde print die je wil delen? Mooi, we bekijken het graag hier.
The forum Administrator has chosen to advise you that this topic is 9 months en 3 weeks old and that you may wish to begin a new topic or use the search feature to find a similar but newer topic.
Plaats reactie
Tecumseh
Berichten: 31
Lid geworden op: 15/10/22, 13:29
Netherlands

#11

Bericht door Tecumseh »

Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:

Ik heb de tip destijds via het vorige forum gekregen. De webshop is Lerrox, verzendkosten naar nederland zijn best prijzig. Ik had destijds nog een collega die in Duitsland woont waarmee ik de verzendkosten drastisch kon reduceren. Hier is in elk geval de link naar de platen t.b.v. de 3D printers (met standaard heatplate afmetingen). Ik heb destijds gekozen voor een dikte van 1,5mm en dat bevalt prima.
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 476
Lid geworden op: 25/09/22, 16:57
Locatie: Gendringen
Netherlands

#12

Bericht door Rob52 »

Ik heb ze ook bij Lerox gekocht. Inderdaad per 4 stuks. Alleen omdat ik vlak bij de grens woon kon ik ze een stuk goedkoper in Duitsland bij een postagentschap laten bezorgen. Ik heb er nu nog 3 stuks van 25x25 cm en 1 mm dik. Je kunt ze zelf op maat snijden, heb ik ook gedaan. Dus Wim62, je mag er zo eentje van me hebben. Stuur me even een PB met je adres. Ik ben sowieso 14 juli in Arnhem, dan kan ik hem bij je door de brievenbus steken. Of mogelijk dat ik met mooi weer al eerder een ritje op de Vespa richting Arnhem maak. Per brievenbuspakketje kan ook voor ca. 4,5 euro. Maar als je even geduld hebt dan valt hij binnenkort wel bij je op de mat.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Gebruikersavatar
Rob52
Berichten: 476
Lid geworden op: 25/09/22, 16:57
Locatie: Gendringen
Netherlands

#13

Bericht door Rob52 »

Rob52 schreef: 27/06/23, 09:46 Ik heb er nu nog 3 stuks van 25x25 cm en 1 mm dik. Je kunt ze zelf op maat snijden, heb ik ook gedaan.
Inmiddels zijn er 2 stuks vergeven en heb ik er nog eentje over.
TwoTrees Sapphire Plus - Anycubic Deltaprinter
Gebruikersavatar
PrintEngineer
Berichten: 199
Lid geworden op: 16/01/23, 12:38
Netherlands

#14

Bericht door PrintEngineer »

Na de derde poging is het ontwerp bruikbaar. Het is zeker niet de meest nette print maar net aan acceptabel


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
3DWim
Berichten: 296
Lid geworden op: 26/09/22, 20:04
Netherlands

#15

Bericht door 3DWim »

Als je met dat kaasplankje snijdt had je dan niet beter een mal voor op de plank kunnen ontwerpen?
Groet,
Wim

To quote or not to quote


Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Gebruikersavatar
PrintEngineer
Berichten: 199
Lid geworden op: 16/01/23, 12:38
Netherlands

#16

Bericht door PrintEngineer »

Wim wat jij een kaasplankje noemt is een oude foto snijder zoals de fotograaf die vroeger gebruikte. Die heb ik gisteren via Marktplaats gekocht en na wat opknappen ziet het ding er nog best acceptabel uit. Met name de afmetingen van de snijder waren doorslaggevend voor de aankoop. Het ontwerp was dus ook al klaar voordat de snijder op Marktplaats verscheen
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast