Dit is het laatste bericht van de vorige pagina:
Het kan ook zijn dat je de endstop van je Z as iets moet verplaatsen. Ik heb dat volgens mij bij mijn ender 3 pro ook gedaan toen ik er sterkere veren op heb gemonteerd. Is wel 3 jaar terug denk ik dus weet het niet 100% zeker.Nieuwe veren Onderwerp is opgelost
Nozzle staat lager dan heating bed
Hobby gebruiker, ender 3 pro met bigtreetech manta E3EZ met klipper/mainsail, ender 5 pro met skr mini e3v3, bigtreetech cb1 met klipper/mainsail en orbiter extruder met orbiter sensor en een creality k1.
Dat zeg ik toch ook ??
Eindschakelaar staat verkeerd. En dat heeft verder niets met veren te maken. Tenzij monteren daar ook onder valt. Als je iets uit elkaar haalt, en weer in elkaar zet en de hoogte is dan anders, dan zal je wat moeten afstellen.
Groet,
Wim
To quote or not to quote
Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
Wim
To quote or not to quote
Pro Deo 3D fanaat
Big Red - meester
Weistek WT150 - meester
SketchUp Pro
AutoCad (LT)
3DWim op thingiverse
-
Ch3vr0n
- Site Admin
- Contacteer:
Dat de endstop verplaatst moest worden had ik ook al vermeld . Enfin OP heeft voorlopig wel genoeg info om aan de slag te gaan
Creality CR-10 Max met Bondtech DDX v3 & Slice Engineering mosquito magnum hotend
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
* aansturing met octoprint op Raspberry Pi 4b. Veel gebruikte filament merken: Real Filament & Sunlu
* to-do: heatbed isolatie, x-as belt tensioner, dubbele y-as riem synchronisatie
Bambulab X1C + 4 AMS
Anycubic Photon M3 Plus & Wash & Cure 2.0
* Resins: Anycubic & Phrozen
Met dit filmpje moet het wel lukken.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in